{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.485 visninger | Oprettet:

Andre der ikke "fejrer" nytår? {{forumTopicSubject}}

Andre som ikke "fejrer" nytår?
På den måde at man bare hygger derhjemme "selv" og ser film og spiser snack?

- Min fætter har været narkoman(stofferman??) og har været ren i 3 måneder, men i de 3 måneder har han også været mere stille - heeelt fair og super godt.. smiley


- Meeeen.. nu har han valgt at ville fejre nytår med min farmor, jeg og min far og ikke hans søster og svoger og deres nye barn.. Hmm..

Synes det er super dejligt, men iiiiih.. havde altså 5 film jeg skulle se hele aftenen indtil klokken slår 12.
Og min far havde købt ind snacks, karamel pudding og jeg ved ikke hvad.. Skulle bare være sådan totalt fede af aften og være ulækker og spise masser af usundt inden det nye år startede..

Øv.. smiley
- Men seeelfølgelig stadig dejligt at fætter vil holde nytår med os.. Hihihi - men bliver jo helt bekymret om han ikke keder sig og hvorfor han ikke holder nytår med nogle venner.. Altså har da aldrig hørt om en 21 årig holde nytår med kusine, onkel og farmor xD tihihih :o)

Godt nytår (og tub'år!!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der ikke "fejrer" nytår?
  • #1   31. dec 2011 Jeg er bare hos min far i år smiley vi har fået lidt go mad, og så står resten af aftenen ellers på hygge og film smiley sidste år var jeg bare sammen med kæresten, han er desværre i afghanistan i år, så ham ku jeg ikke være sammen med smiley

  • #2   31. dec 2011 jeg sidder helt alene, og glor film, har rollet ned for vinuderne, for at slippe for at se alt fyrværkeriet for gider ikk bliver mindet om jeg skla fejre nytår alene

  • #3   31. dec 2011 Jeg holder også bare en stille og rolig nytårsaften. Vi er lige flyttet på landet, så det er første nytår med hestene hjemme. Jeg har også 2 små børn, så vi holder en "normal" aften. Dog med lidt ekstra hygge, god mad og masser af slik og lækre ting :o)

  • #4   31. dec 2011 skal ikke holde nytår iår, holdte heller ikke jul, kun pga jeg er i egypten og besøger min mor, hvor man jo ikke holder hverken jul eller nytår smiley desværre, ellers skulle jeg feste helt vildt med en masse..

  • #5   31. dec 2011 Ihaaaaa... hvor lyder det "snyd"..

    Selfølgelig dejligt fætter er her, men ville ønske jeg sad og så de gode film jeg havde valgt med pudding til... hihih :o)


  • #7   31. dec 2011 Nytårsaften siger mig ikke rigtig noget smiley Så sidder bare derhjemme med de gamle.

  • #8   31. dec 2011 Jeg sidder også hjemme med mine forældre.
    Vi har lige spist lækker mad og sidder nu bare og glor tv og slapper af.
    Når vi engang har plads i maven, skal vi nyde den lækreste daim islagkage med mandelbund. MUMS smiley

    Jeg synes det har været sjovt og hyggeligt, de gange jeg har fejret nytår med venner, men er egenlig ikke så vild med at omgås folk som bliver alt for fulde og dumme, især ikke en aften som denne, hvor der også er fyrværkeri i nærheden...


  • #9   31. dec 2011 Er syg og det er min lille bror også smiley


  • #10   31. dec 2011 Ligesom sidste år fejre vi det her, med at dele lidt rødvin og spille diablo 2, bliver det helt vildt, kigger vi forbi ved nogle venner, men det gør vi nok ikke, gider ikke udenfor nytårs aften.

    Men vi er også 28 og 32, så vi har holdt nok nytårs aftner.


  • #11   31. dec 2011 §¤Team Academica¤§
    Ej, hvor vildt af den hest !!

    Min mand og jeg sidder bare herhjemme og hygger på vores gård, sammen med vores 4 hunde smiley

    Har lige været ude og give hestene en portion mash hver og masser af wrap udenfor ( de går i løsdrift ).

    Har fået lidt god mad, og nu står den bare på hygge og afslapning med fjerneren, pc'en og min mand modelflyver-byggeri. Godt vi har en stor stue smiley


  • #12   31. dec 2011 Hahah - man får jo næsten helt ondt af tyren(hvilket man har i forvejen - men jeg bliver ofte meget bange for hestens vegne også.. Dog ingen bekymring her.. hahah P)

  • #13   31. dec 2011 Jeg er på arbejde.. smiley
    Mødte kl.13:00 og får fri i morgen tidlig kl.06:00, så ikke så meget gøjl der... smiley


  • #14   31. dec 2011 Min mand og jeg holder nytår hos mine forældre sammen med min lillebror og en af min fars gamle venner. Det bliver stille og roligt. Vi er begge 22 og er ikke superinteressede i at drikke os heftigt berusede eller gå i byen længere. Nogen synes sikkert vi er kedelige, men vi er nu fint tilfredse (:

  • #16   31. dec 2011 Jeg burde nok som mange af mine venner, sidde og drikke med dem, men jeg har valgt ikke at lave noget i år! jeg gider ikke smiley
    så jeg er bare hjemme, sammen med mine forældre, bedsteforældre og en af mine forældres venner + hans datter smiley det er hyggeligt! :-))))
    Nytårsaften siger mig INGENTING!


  • #17   31. dec 2011 sidder bare og er syg mens jeg ser one tree hill smiley

    de andre er ude af fyrer krudt af men bryder mig godt nok ikke om det smiley


  • #18   31. dec 2011 Jeg indrømmer hellere end gerne, at jeg er pisse bange for alt det fyrværkeri! Og jeg gør alt hvad jeg kan for at holde mig inden døre og sove fra det hele! smiley

  • #19   31. dec 2011 Jeg synes ikke rigtigt der er noget at fejre i år? smiley
    III pony årene er slutte nu, så er rimelig meget nede over at jeg ikke kommer til at ride flere stævner på min dejlige, smukke og fantastiske Cindi smiley

    Så jeg sidder bare og prøver at finde ud af hvordan jeg tager gode billeder af fyrværkeri mens min familie sidder i stuen og hygger smiley

    (Hvis i ved hvordan man tager gode billeder af fyrværkeri UDEN stativ, såsig det endelig!)


  • #20   31. dec 2011 Holder også en rolig aften hjemme - bryder mig ikke om at tage hjemmefra sådan en aften og lade hestene stå alene i stalden...

    Det er første år jeg har dem hjemme og har det bedst med at kunne holde lidt øje med dem...


  • #22   31. dec 2011 Vi er bare manden, vores datter og jeg hjemme på vores ejendom hvor vi har 4 heste på marken også og vores udekat.
    Vores datter er lige blevet 6 uger og så har vi et føl på ½ år på marken.
    Så af hensyn til vores datter er det stille og roligt bare os og af hensyn til dyrene, især følle der ikke er vant til nytår blev vi hjemme smiley

    Super hyggeligt.

    Godt nytår til alle.


  • #23   31. dec 2011 Jeg er hjemme med mine børn og ligger på langs smiley enten så koger jeg eller også så fryser jeg. Så ingen sjov eller ballade her.

  • #24   31. dec 2011 Mig og kæresten hygger hjemme på sofaen... Vi har været til så mange jule/famile komsammen i julen og jeg havde eksamen den 21 så vi trængte bare til at slappe af.... Så vi har hygget med noget godt mad og spillet just dance på vores wii... Og nu ser vi bare tv.... Det er så rart ikke at skulle noget i aften...

  • #25   31. dec 2011 Mig og kæresten plus min søn og 2 hunde er hjemme og slappe af. hundene har fået et strort ogseben hver er i deres boks med lidt høj musik og vinduer er trukket for sønnike sover er 3 år og mig ouk gloor tv og spiller lidt kort soil smiley

  • #26   1. jan 2012 vi får bare god mad, ser tv og skyder raketter af.

  • #27   1. jan 2012 jeg er på arbejde, er mødt 5 timer tidligere ind så min kollega kunne komme hjem og fejre nytår, så jeg har spist med beboerne, skålet i børne champange og vi har lige været ude og fyrer deres krudt af.. en ganske stille og rolig aften, håber de snart går i seng så jeg kan smide mig på sofaen og glo film

  • #28   1. jan 2012 jeg er på Hawaii så der er sgu heller ikke så meget nytår at fejre her, og det var der heller ikke med julen´, men jeg synes nu også det er meget hyggeligt at prøve noget anerledes engang imellem smiley

  • #29   1. jan 2012 Jeg var også hjemme sammen med kæresten. Vi var ellers inviteret alle mulig steder hen. Men jeg skal lukke heste ud idag og det er en mindre data rejse med det offentlige for mig smiley så det er jo tidlig op. Men iår har vi aftalt at vi skal holde en fest. Men der er jo 1 helt år til smiley

  • #31   1. jan 2012 jeg er også 21 ... og jeg holde sammen med min mor, vores nabo (som også er sømandskone ligesom min mor)... så vores hunde kunne hygge sammen smiley da kl. var lidt over 1 gik vi hjem i seng smiley Jeg har aldrig gået op i nytårsaften...Det er alt for opskruet og hysterisk til mig, Folk har de her skyhøje forventninger, som jo aldrig bliver indfriet smiley Så heller side hjemme og hyg med film eller spil.... det skal jo nok blive nytår, om man er ædru eller ej smiley

Kommentér på:
Andre der ikke "fejrer" nytår?

Annonce