{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Dagens bommert {{forumTopicSubject}}

Min far og en af hans venner sidder i stuen og spiller roning på wii. Deres kære koner skrald griner fordi det går mildest talt ikke fantastisk.

De to mænd undre sig over hvornår pokker banen slutter og de finder ud af hvem der vandt, fordi de efterhånden har roet i 5-10min.

Efter at have grinet af dem i lidt tid, tilføjer jeg så at der står " Quit practice " i bunden af skærmen..

Hmm. Smart, men okay - sådan går det når man ikke kan engelsk :b. Min mor har så bare heller ikke lige set det står der.

Andre med bommerter idag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens bommert
  • #1   7. jan 2012 min ældste datter (6 år) ville gerne have en nintendo ds-3-super xl- eller hvad de nu hedder, for jeg bildte hende ind at den var så smart at den kunne spille alle spillene uden man behøvede trykke på knapperne....

• #3   8. jan 2012 Blev bildt ind at Australien var et land og USA var hovedstaden. smiley

• #4   8. jan 2012 gælder en ikke heste bommert ozz??? fik lyst til mørbradbøffer med flødesovs så det står jeg da og laver og da så jeg skal have lidt farve på sovsen tager jeg kuløren frem og hælder i men men det var ikke kuløren med den kinesiske soya...................behøver jeg fortælle sovsen var uspiselig??? B.)
    MGPZ maiken olsen : får kan altså være eksrem blodtørstige bæster gg min next var overbevist om i sommers at du skulle hun dø da et af vores får havde forvildet sig ind på hestenes fold er du gal jeg har aldrig set en hest komme så hurtigt fra den store eng til stalden før GG

• #5   8. jan 2012 stavefejl er gratis gg

• #7   8. jan 2012 MGZP maiken nej geder er ikke farlige jo gg men de sorte køer er vildt farlige men de røde 100 m før ikke gg sådan et får der står og ser ekstremt fåret ud kan jeg godt se det farlige i GG de kan jo komme brægende fnizz

• #9   8. jan 2012 gg ja man skal da ikke tro man er noget så gg de små ved godt hvad de vil finde sig i og ikke gg

• #11   8. jan 2012 uh det må have gjort ondt da

• #13   8. jan 2012 ja det er ikke altid lige nemt med de heste

• #14   8. jan 2012 Er ude og gå med hunden. Han går løs, og vi skal til at dreje om hjørnet, hvor der står en lygtepæl. Jeg har min hætte på, som er på min jakke, og kan kun se fem centimeter ud. Jeg kikker ned i jorden, og skal til at dreje, da der kommer en cykellist og cykler forbi, jeg siger uhh (bliver forskreket), drejer om hjørnet, og med min skulder går jeg ind i lygtepælen -.-' manden på cyklen grinte og cyklede videre. Amen tusinde tak!!:)

Kommentér på:
Dagens bommert

Annonce