{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Dagens bommert! {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og ser fodbold, skriver med en ven og hører musik på samme tid - total sej til multitarsking, troede jeg smiley

Jeg skriver så til min ven at jeg vil giftes med Chris Daughtrys stemme - da den simpelthen er skøøøøn!

Jeg vil så lige være smart og skriver: Og ham, hvis han lignede Aaron Ramsey!

Sagen er bare, at det jeg ender med at skrive er:

Og dig! Hvis du lignede Aaron Ramsey!

Og hvad gør smartass her? Opdager det ikke før han skriver at jeg da godt nok er krævende og kræsen i fyre smiley . Så hvis nogen nu skulle have den idé at lave et "frieri" til en tredje person mens de hører en sang til "you", så lad lige være med at lade tankerne blive ved sangen mens i skriver! smiley .

Hvad har i lavet af bommerter i dag? smiley
(Bare så jeg ikke føler mig helt alene) (a)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens bommert!
  • #2   27. aug 2013 Min bommert Hm ja det må være igår komme til skade mens jeg red og nej faldte ikke af

• #3   27. aug 2013 jeg har lige fået hvalp noget tid siden og den har for 3 uger siden ødelagt mine lallerbukser. lige i røven...
    jeg vælger at tage dem på (glemt alt om hullet) siger kom hund og går ned i bilen. står så med røven bar til naboen. //opdager intet// ... tager ned på tanken efter smøger hvor jeg går ind og der kommer en efter mig som grine voldsomt meget. jeg køber mine smøger vender mig om og så begynder ekspedienten også! jeg tænker ikke videre over det og smutter ud i bilen. da jeg kommer op skulle jeg lige på toilet. og ser det her ALT for store hul i mine bukser. jaja. ikke underligt man kommer i en alt for kort top og bar røv.. hmm sidste gang jeg gør den fejl!

• #4   27. aug 2013 HHAHAHAHA! Det slog min bommert - du må have givet de mennesker dagens grin! smiley -

• #6   27. aug 2013 aless. jae. og jeg fik mig da også et godt et selv. og da jeg fortalte min mor og søster det var de lige så flade. så jeg har KLART redet dagen for nogle.:D

• #7   27. aug 2013 min venindes fine bummert smiley

Sehr geehrte Damen und Herren.

Ich heibe ***, ich bin bist 15 Jahre alt.
    Wohnst in ****l när Krusau. Ich wohnst mit meine Mutter, Vatter und kleine bruder, ich habe ein hund, **.
    Ich gehst im 9. klasse aus Krusau Schule.
    Meine Mutter arbeit zum rengøringsdamen. Meine Vatter arbeit aus die Lastbilchauffören.
    Meine kleine Bruder gehst im 0. klasse in ****l Friskole.

In meine freitzeit ich bist zusammen mit freunden und Familien Machen meine hauseaufgaben. Und i habe zwei jobs. Ein job in die Brugs in Holbøl und die 2. job bist für Mcdonalds in *****. Und ich arbeiten in die Wochenenden. Und das ist zum gute job.

Ich suche eine praktikum aus dem, das ich will richtig gernen Tierdoctor wären, wan ich fertig mit die schule und zu wieter (osv).

Ich habe erfaringen dat ist habe ein hund und ich habt haben viele tieren wan ich bist kleinen. Und ich leibe tieren. Ich håben dat Du will haben dat ich kann kommen aus Die und lehren was tierdoctor bist. Und ich habe keinen allergi, zu das bist keinen problemen.

Mit freundlich Grüben

• #8   27. aug 2013 Kathrine - Av for den! Det lyder bestemt ikke rart! Held og lykke med håndledet smiley .

Cilie - Det tror jeg da på! Haha, det er lidt for morsomt! smiley

• #9   27. aug 2013 aless. jae. jeg håber aldrig det sker igen. men jeg var bare så glad for at have dem på igen og havde virkelig savnet de bukser! men nu ved jeg hvorfor jeg ikke har dem på normalt.:D

• #10   27. aug 2013 Jeg har faktisk ikke lavet en bommert i dag! smiley

Men en af de dummeste jeg har lavet, var til en fremlæggelse i ottende klasse, hvor jeg påstod at Barack Obama ikke kunne lide usund mad. smiley

• #11   27. aug 2013 Jeg er sådan en person der laver bommerter konstant. Igår efter arbejde tager jeg ned for at handle. Opdager bare ikke jeg har vendt min t-hirt forkert. Har arbejdes uniform på på arbejde så skal skifte tøj. Her hoppet ud fra en vippe i en svømmehal hvor min bikini top faldt af. Og ja der var nogle som så det. Har set forkert på en vallak. Troede han var hingste os .

• #12   27. aug 2013 Godt at høre at det ikke kun er mig der kan lave bommerter! smiley .

Men til mit forsvar, ville nok giftes med alle der ligner Ramsey! Han er satmer en flot fyr hahah! smiley . Udover det synes jeg nu heller ikke at jeg har lavet bommerter længe! smiley

• #13   28. aug 2013 Lavede en, ja det er så igår nu jo smiley
    Havde aftalt med min søster vi skulle ride tur, så siger hun så der kommer noget i tvet hun gerne ville ha set, men hun ikke var hjemme i aften. Så dum som jeg er spørger jeg hende hvad hun skal smiley
    Hele familien var flade af grin, og min anden søster sidder i sofaen og siger lige så stille. Amalie
    Haha smiley

Men ellers laver jeg rigtigt mange! smiley Og bliver drillet med det hele tiden haha smiley Kaldte engang Lolland Falster, for langelang Falster smiley

• #14   28. aug 2013 Dagens bommert - Glemte min hoppes 7 års fødselsdag smiley
    Jeg plejer altid at lave noget specielt på mine dyrs fødselsdag, og gøre noget særligt ud af dagen uanset om det er hest, hund eller slanger.
    Men nu kom jeg så først i tanke om det 20 minutter i midnat, så mig ud og nusse om hesten i total mørke, og videre ned i frugttræerne og hente 3 æbler til hende. Øv øv, hader når det sker. Ved de er ligeglade, men det betyder noget for mig.

• #15   28. aug 2013 Simone - Kalder du mit hjem for langelang Flaster? smiley Nu er jeg helt trist smiley

*Ironi*

• #17   28. aug 2013 Var ved at glemme at rede hår og havde morgenhår der strittede til alle sider

• #18   28. aug 2013 Haha smiley Total dumt sagt altså smiley

• #19   28. aug 2013 Dagens bummert herfra
    Vi skulle ud at ride vores onsdagstantetur(fedt navn ikke? :P) og vi skridtede forbi en eng med vores andre heste og så at hegnet var gået i stykker og idet vi vil ringe og sige det står der 5 løse heste på vejen, de render så rundt og ender med at stå at græsse.
    Vi rider efter og så da min unghest ser dem vil han frem og jeg holder tilbage og han bukker(vil han frem og tager jeg i tøjlen bukker han) og jeg slår en dobbelt salto og ligger på jorden, hesten står og kigger på mig som om han siger "skal vi komme videre?"
    Vi fik fat i en af hopperne efter noget tid og får dem da hjem og så red vi igen
    Og jeg ligger med mild hjernerystelse nu

• #20   28. aug 2013 i forgårs tog jeg et par bukser på hvor jeg havde glemt de var sprækket helevejen op så der rendte ejg rundt u skolen og først sidst på dagen sagde min veninde det

• #21   28. aug 2013 og igår

http://i44.tinypic.com/2q0589d.jpg

jeg skulle ''bare'' lige ''trave''

• #22   28. aug 2013 Jeg arbejdede på et sygehus i sommerferien og skulle så forberede en patient til en CT scanning. Patienten skulle have noget kontrast sprøjtet ind i blodet og dertil skulle jeg så ligge noget der hedder en venflon smiley Det hele gik fint... lige indtil jeg skal liste mig forbi "stikkebordet" og min uniform hænger fast i bordet og min uniform går hele vejen op (den lukkes med trykknapper hele vejen) og jeg står der i BH foran min kollega, patienten og en mandlig sygeplejer XD shit jeg fik den hurtigt på igen smiley

• #23   28. aug 2013 Zoey: Panikker over at hun går i galop

selvfølgelig fejl fra min side

Kommentér på:
Dagens bommert!

Annonce