{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlige erfaringer First Horse
  • #1   9. jan 2012 Hvad er din dårlige erfaring? Har lige skiftet til dem fra Dansk heste forsikring. Har hele tiden haft en dårlig smag i munden ved dem, fordi de er så billige?

• #2   9. jan 2012 Ja jeg skiftede fra Dansk Hesteforsikring til First Horse pga prisen, man da jeg skulle have betalingen nægtede de at betale. Jeg har efterfølgende skiftede mine andre heste tilbage til Dansk Hesteforsikring igen... Aldrig mere First Horse. Pas på med at skifte forsikring, så nægter de at dække skader de mener kan tilbagedateres til den gamle forsikring

• #3   9. jan 2012 jeg har også hørt fra flere.. nu kender jeg en inde fra dansk hesteforsikring.. og hun siger også at de har haft mange kunder som har haft rigtig dårlig erfaring med at first horse ikke vil udbetale pengene

• #4   9. jan 2012 Jeg har first horse, men har kun gode erfaringer med dem. De har lige dækket dyrlægeregninger for 8500 kr som jeg fik udbetalt uden problemer.

• #5   9. jan 2012 jeg skiftede fra Dansk Hesteforsikring til First Horse pga prisen.
    Og da de skulle af med de 40.000 kr jeg hade min heste forskirket for, fandt de på mange ting og sager, så jeg gav op til sidt. Så jeg blive 20.000 kr fattiger til dyrlæge + 15.000 1,5 år til opstaldning.
    Så det endt med jeg sager der op og solgte hesten til alv/ skovtur hest til 3000,- for hun bliver ikke til ride hest igen.

• #6   9. jan 2012 Det er jo fair nok, mht, tilbagedatering af skader. Problemet med dem (synes jeg) er at de har fandme så mange fikse idéer der lige skal afprøves. Selvom man har fået to forskellige dyrlæger til at erklære den uanvendelig, så er der lige 10 andre ting som også skal prøves først, inden de accepterer uanvendelighedserklæringen.

Jeg gruer i hvert fald lidt for den dag hvor jeg måske skal have udbetalt forsikringspenge. Heldigvis har Falco kun været forsikret hos FirstHorse, så der blir ikke noget med tilbagedatering smiley

• #7   9. jan 2012 ... til gengæld nyder jeg godt af deres 75% udbetaling på dyrlægeregninger. Der har jeg aldrig haft problemer smiley

• #9   9. jan 2012 DHF har 80% på dyrlæge regninger.

Jeg er glad for at jeg kun overvejede at skrifte men for de få 100.- om året jeg ville spare gad jeg ikke det bøvl.

• #10   9. jan 2012 jeg skiftede fra dansk heste forsikring til first hors, det skulle jeg aldrig have gjordt, jeg har kun haft problemer med dem men min hest som skulle erklæres uanvendelig, de ville ikke betale, så næste gang jeg skal have en hest forsikret bliver det dansk heste forsikring dem ved man hvor man har:)

• #11   9. jan 2012 De vil ikke erstatte min hoppe der har været skadet i snart et år. Selvom skaden er den samme (de krævede ny udredning) mener de der skal prøves endnu mere. Dette til trods for min dyrlæge ikke mener det vil hjælpe. Har formentlig haft regninger for 70.000 og har hende kun forsikret for 30.000. Det er sgu da meget dyrere for dem i stedet for at udbetale de 60 %. Hun skal bruges til avl.

• #12   17. mar 2012 Jeg har virkelig dårlige erfaringer med dem. Deres usandsynligt lange behandling af sager ender nok med at komste min hest livet smiley Aldrig First Hors igen...

• #13   17. mar 2012 Har efter lang tid , nu fået mine penge... Om det er first hors eller min dyrlæge der har trukket det i langdrag, vides ikke:)

Kommentér på:
Dårlige erfaringer First Horse

Annonce