{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Elev fra klassen blev busted af læreren.. ! {{forumTopicSubject}}

En elev (X) fra min klasse, sådan en rigtig snobbet, poppet, træls fyr, optog for et stykke tid siden, en video af vores lære i fysik, hvor læreren stod og fortalte.
Jeg kan rigtig godt lide den lære, for selvom at han er gammel, så er han stadig sjov og sådan! smiley

En dag da jeg logger på facebook, har ham duden fra min klasse, postet den der video af vores lære, hvor han har sat den effekt på, at der kommer et missil og rammer læreren + kommentareren ''Gid det ville ske!''. Jeg havde egentligt tænkt mig, at skrive som kommentar at jeg ikke kunne se det sjove i det, for at gøre grin med sådan noget, kan jeg slet ikke forstå humoren i, + jeg synes læreren er flink nok! Men jeg lod være med at kommentere, da jeg ikke orker at gennemgå en masse mobning igen fra ham personen.

Nå men! Her idag siger læreren så til X, at han skal gå op til smartboardet og finde den video han har lavet. X Fattede nada, men forstod så hvad læreren mente til sidst, og spurgte så om han ikke ville se videoen på mobilen i stedet. Det skete så, og godt nok var læreren ikke sur over den video, men hold kæft X blev lille, da han fandt ud af at læreren havde opdaget det, og han fik da godt nok også en skideballe..!
Mest fordi det er ulovligt på vores skole at filme og tage billeder uden tilladelse, da det kan bruges imod diverse elever der bliver filmet/taget billeder af.

Har aldrig nogensinde set X være så stille i lærerens timer, og kan kun fryde mig over det! Kan slet ikke se det sjove i det, men fuck nu det.. smiley

Måtte bare ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elev fra klassen blev busted af læreren.. !
Kommentér på:
Elev fra klassen blev busted af læreren.. !

Annonce