Elev fra klassen blev busted af læreren.. ! {{forumTopicSubject}}
En elev (X) fra min klasse, sådan en rigtig snobbet, poppet, træls fyr, optog for et stykke tid siden, en video af vores lære i fysik, hvor læreren stod og fortalte.
Jeg kan rigtig godt lide den lære, for selvom at han er gammel, så er han stadig sjov og sådan!
En dag da jeg logger på facebook, har ham duden fra min klasse, postet den der video af vores lære, hvor han har sat den effekt på, at der kommer et missil og rammer læreren + kommentareren ''Gid det ville ske!''. Jeg havde egentligt tænkt mig, at skrive som kommentar at jeg ikke kunne se det sjove i det, for at gøre grin med sådan noget, kan jeg slet ikke forstå humoren i, + jeg synes læreren er flink nok! Men jeg lod være med at kommentere, da jeg ikke orker at gennemgå en masse mobning igen fra ham personen.
Nå men! Her idag siger læreren så til X, at han skal gå op til smartboardet og finde den video han har lavet. X Fattede nada, men forstod så hvad læreren mente til sidst, og spurgte så om han ikke ville se videoen på mobilen i stedet. Det skete så, og godt nok var læreren ikke sur over den video, men hold kæft X blev lille, da han fandt ud af at læreren havde opdaget det, og han fik da godt nok også en skideballe..!
Mest fordi det er ulovligt på vores skole at filme og tage billeder uden tilladelse, da det kan bruges imod diverse elever der bliver filmet/taget billeder af.
Har aldrig nogensinde set X være så stille i lærerens timer, og kan kun fryde mig over det! Kan slet ikke se det sjove i det, men fuck nu det..
Måtte bare ud med det
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.404
og godt for ham at han måtte tage konsekvensen af det:)
dog syntes jeg det er aveligt at mange andre som gør sådan ting ikke bliver opdaget..
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
- men ja har da også hørt noget med at man ikke må filme/tage billeder af undervisningen, men ved ikke om det er rigtigt?(:
jul 2006
Følger: 46 Følgere: 90 Heste: 13 Emner: 45 Svar: 236
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 6 Emner: 76 Svar: 656
men det er ikke lovligt at tage billeder eller filme nogle der ikke vil have det overhovedet
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Heste: 1 Svar: 63
Jeg mener han blev bortvist et par dage og så var der eller en større sag om det mellem skolen og ham og hans forældre.
Men sådan går det jo når man ikke bruger sin hjerne! :o)
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Heste: 1 Svar: 63
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.870
Elev fra klassen blev busted af læreren.. !