{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.815 visninger | Oprettet:

Hvordan fejrede i 18 års? {{forumTopicSubject}}

Der er læææænge til min fødselsdag (starten af maj), men alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke på det. Plejer ellers altid først at tænke på det to uger inden.
Jeg bliver jo 18, men ved ikke hvordan jeg skal fejre det eller om jeg overhovedet gider fejre det. Det er sådan lidt: "Yay! 18 år gammel, nu skal jeg selv betale mine regninger og der bliver flere af dem -.-"

Jeg gider ikke fester. Altså det normale unge på min alder ville betragte som en fest: Druk, dans osv. Gider heller ikke underlige idéer og traditioner som de 18 shots. Siger mig absolut intet.
Jeg overvejer at holde et eller andet større når jeg engang er blevet student og 20 år. Det er rund fødselsdag og færdig på HTX, så det giver mening for mig.
Jeg har ikke den store venneflok, men de er til gengæld spredt ud over det meste af landet, og ser dem ikke så tit, så en lille kort middag og det var det, synes jeg jo heller ikke at jeg kan.

Hvad delen gjorde/gør i til den fødselsdag? Jeg har faktisk aldrig været til noget som helst 18 års, på trods af at jeg har venner der er 18+.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan fejrede i 18 års?
  • #1   28. jan 2012 hæhæ ja, kender det godt er lige blevet 18 og jaah er stadig i et dilemma smiley Mine venner ser gerne jeg holder stor fest men det gider jeg virkelig ikke.... så indtil videre har jeg ikke holdt noget smiley

• #3   28. jan 2012 hjemme ved os holder vi noget der hedder lanfest det er ikke druk eller noget men bare noget hygge/spille/have spil noget eller jo nogen drikker men det er eget valg smiley

• #4   28. jan 2012 Jeg overvejer også lidt noget i den stil. Men det er sku ikke nemt. Jeg har fødselsdag på et elendigt tidspunkt ;P

• #5   28. jan 2012 Jeg regner med at holde stor fest med min veninde (hun fylder i juni, jeg i november) engang når høsten er overstået.. smiley

• #6   28. jan 2012 Jeg holdte min 18 års fødselsdag sammen med en veninde, vi har både fælles og ikke-fælles venner, så vi inviterede ca. 100 mennesker. Vi lejede et forsamlingshus og en Dj. Vi kørte til Tyskland og købte sprut, og vores forældre stod i bar. Vi fik også lavet nogle sjove T-shirts, som vores forældre havde på, hvor der stod: Marie og Trines 36 års fødselsdag. Vi inviterede seks af vores nærmeste venner til aftensmad inden festen, og til natmad havde vi lavet nogle nemme sandwich.
    Det var en dyr fornøjelse, men det var en af de bedste fester nogensinde!

• #8   28. jan 2012 På selve min 18 års var jeg sne'et inde men da det blev muligt var jeg hjemme om og spise hos min mor med kage osv men ellers holdte jeg ikk nået gjorde jeg heller ikk da jeg blev 20 år gider simpelhent ikk det res

• #9   28. jan 2012 Jeg fejrede den ikke.. Ganske enkelt fordi jeg ikke havde nogen til at fejre den sammen med.. Jeg tog i svømmehal og ud til min kæreste om eftermiddagen ligesom så mange andre dage..

• #10   28. jan 2012 Tager højst ud at spise med de nærmeste som er min mor, eks kærste og et par enkle veninder har ikk så mange jeg kan holde det for da hele familien bor over på øen eller jo så skal jeg leje forsamlingshus osv og selv ta over på øen og det har jeg ikk råd til så det ikk muligt

• #11   28. jan 2012 holdte den på et lejet forsamlingshus med familie og venner og kæreste, lejede en kok til at lave god aftensmad, og så var der fri druk med alt det vi havde hentet i tyskland smiley med god musik, gaver og hvad der ellers hørte til... fik sat håret hos en frisør lige inden, dyrt men det værd! en 18 års man husker

• #12   28. jan 2012 min kæreste, 3 andre venner og mig lånte ,min kærestes forældres sommerhus og så holte vi fest i en hel weekend. dvs vi holdte 2x29 og 2x18års fødselsdag.

og så for familen var den oblikatoriske boller og lagkage hjemme hos mine forældre

• #14   28. jan 2012 Min 18års tog til halbal med en veninde :S

Det var først min 19 samt 20års jeg holdte fest hvilket var mine første egne fester smiley

Men min 19års blev holdt med pigerne fra klassen (rystsammen), min kæreste og hans ven..
    Min 20års en masse piger fra min nye klasse og en dreng tihi smiley meget hygge begge fester meget stive smiley

• #15   28. jan 2012 Jeg holdte heller ikke stor fest smiley hele familien, og én tæt veninde, og så med mad, lagkage og havespil osv smiley

• #16   28. jan 2012 jeg valgte at invitere både min fars familie og min mors famile, og mine nærmeste venner.. (har en stor familie så omkring 30-40 stk.) jeg inviterede dem hjem til min mor og jeg, vi lånte et telt af naboen og min "ridelære" er slagter så han skaffede en pattegris og stægte den over bål i haven, vi lavede en masse salat, og tilbehør og lavede kager til dessert, også var der dømt have fest.. vi sad og spillede uno hen på aftenen og hørte lidt svag musik, der var mens vi snakkede og spillede uno, kommet slik og chips på bordene.. det var super hyggeligt, da jeg ikke er til fest og druk.. der var selv vin øl og sodavand og kaffe og the til dem der ville have det.. jeg holdte 18års men regner ikke med at holde noget når jeg i maj bliver 20, andet end de sædvanelige kan komme til kaffe og lagkage om aftenen.. jeg bliver student (HTX) til sommer.. og regner med at det fest der bliver er når vi køre rundt med vognen ellers intet andet.. der må folk komme hvis de gider og hvis de ikke vil må de holde sig væk smiley

• #17   28. jan 2012 Rart at høre at jeg ikke er den eneste "kedelige" i Danmark smiley Og få lidt inspiration.

• #18   28. jan 2012 Tror mange heste piger er rimelig kedlige på det område der handler fest

• #19   29. jan 2012 Jeg fejrede min 18 års fødselsdag med min tvillingebror.
    Vi startede festen ved 13-tiden hvor vores nærmeste venner og ca. 30 familiemedlemmer og venner af familien var med til spisning. Vi lavede et picnic tema med pastasalater og grillet gris osv smiley
    Senere hen på aftenen da de gamle begyndte at tage hjem kom der ca. 40 gæster mere til at feste (:

Kommentér på:
Hvordan fejrede i 18 års?

Annonce