{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Mug på trense fra horze.dk {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg står i den situation at jeg i går fik en fødselsdagsgave af min kæreste, bestående af et trense han havde købt over horze.dk.
Da jeg pakkede trenset op, viste det sig hurtigt at der var noget helt galt. Flere steder var dækket af mug, og enkelte steder var der også hvide pletter.
Jeg sørgede for at fotograferer det hele, men prøvede så ellers at tøre det af med en tør klud. Muggen kom af de fleste steder med lidt gnubben, og jeg tror bestemt også det kan gå helt af, hvis jeg bruger noget læder sæbe.
De hvide pletter (som der dog ikke er mange af) kan IKKE gå af.

Det er ikke fordi det er så tydeligt, men man køber jo ikke et helt nyt hovedtøj, blot for at finde ud af at det ikke er 100% i orden. Det syntes jeg i hvert fald ikke man skal tvinges til at betale fuld pris for.

Jeg har selv købt mange ting fra horze, og produkterne har ALTID været i orden.

Men er der andre der har ude for noget ligende? Jeg har sendt en mail til horze med billederne vedhæftet i, men har endnu ikke hørt fra dem (hvilket er forståeligt nok, da jeg først skrev i går aftes).
Men for at have en idé om, hvad jeg kan forvente at gå i møde, vil jeg høre hvorledes i er blevet behandlet af horze.dk i ligende sager.

Mange tak for jeres hjælp, på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mug på trense fra horze.dk
Kommentér på:
Mug på trense fra horze.dk

Annonce