[PC spil] Lovlig download {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder og har en helt ekstreem lyst til at spille et helt bestemt spil igen. Det var et min lillesøster (Jeps) lånte for noget tid siden på biblioteket, og det endte med at jeg sad og spillede det i stedet
Men jeg kan ikke komme på biblioteket nu, og jeg gider ikke vente på at det kommer med posten. Så hvor er det liiige man skaffer et spil lovligt som download? Jeg orker ikke at skal til at fuske i noget ulovligt lige nu nemlig
Helt specifikt er det spillet "LEGO: Pirates of the Caribbean - the Video Game". Jeg elsker LEGOs humor, og spillet er ganske fint. Jeg er mere end villig til at betale for det, men ikke mere end 200kr. da jeg har set det til 198,- som CD. Jeg er også villig til at købe det med engelske tekster i spillet. Jeg kan bare ikke finde et sted hvor man kan downloade(købe) spil fra nettet i en fuld version, og jeg aner ikke hvad jeg skal søge på. LEGOs hjemmeside er gennemsøgt, og der kan jeg ikke engang finde en trial -.-
Så kære spillende HG'ere, hvor delen downloader i spil fra? Og hvor finder jeg dette spil?
apr 2007
Følger: 86 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 332
http://en.softonic.com/s/lego-games
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 448
[PC spil] Lovlig download