{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

part er det ik dyrt? HJÆLP PLZ!!! {{forumTopicSubject}}

jeg lejer en skolepony, af ejeren af ridecentert.Jeg giver 650 kr om måneden,for at ride 3 gange om ugen og uden undervisning! Jeg skal selv muge ud.
Jeg må ikke springe på ham, eller gå til dressur, kun elev ridning og det lære jeg ikke noget af. Jeg må heller ikke tage det stævner på ham. Det eneste jeg kan er at, ride, muge og tage i skoven og hygge og sådan noget smiley Nå men det jeg enlig ville høre, er at, synes i det er dyrt eller er det fint nok eller er det billigt. Jeg syne selv det er dyrt, for en skolepony! OBS OBS det skal lige siges, for 200 kr mere om måneden kan jeg leje ham i 7 dage smiley og det har vi ikke råd til smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  part er det ik dyrt? HJÆLP PLZ!!!
  • #1   28. feb 2012 Omg! Det synes jeg er dyrt

• #2   28. feb 2012 Ved ikke hvad sådan noget plejer at koste, men synes det er rimelig dyrt, taget i betragtning af, at du ikke må ret meget med den!

• #3   28. feb 2012 min part er også en rideskole pony, jeg rider 2 gange om ugen med undervisning. det hele koster 250kr. jeg må selv bestemme om jeg vil gå til spring eller dressur. jeg må godt tage til stævner bare at jeg spørger først. jeg skal snart ride ham flere gange om ugen det kommer så til at koste 500 med gratis undervisning.

• #4   28. feb 2012 HOLD DA OP det er billigt;-) overvejer selv at finde en anden, men vil bare ikke væk fra stedet!:-(

• #5   28. feb 2012 vil da sige at du skal droppe det smiley Hvis du ikke lærer noget og så finde en anden løsning hvor på du lærer mere smiley Min min rideskole betaler man 1000kr om måneden for hest. Som man så har i weekenden og 2 hverdage smiley Den må man ride "gratis" undervisning på de 2 hverdage man har den + stævner osv smiley

• #6   28. feb 2012 hvorfro lærer du ikke noget af elevridning? Så dygtig kan du næppe være, du er 12 år.
    men ja det er dyrt.

• #7   28. feb 2012 Det er dyrt! Man kan få mange parter til under 300! Ude på vores rideskole koster det 300 kr. om måneden at have part. Der må du starte stævner, ride tur og springe, og du rider hesten alle skoledage.. smiley

• #8   28. feb 2012 Jeg gav 400 kr om måneden for at ha' part på en rideskole pony :-).
    - Jeg var så med i en stald ordning hvor jeg og en anden skulle hjælpes med at lukke heste ind hver onsdag, og så havde man selv en weekend en gang om måneden ca. og hjalp self til i ferie og sådan :-).

*Men dette betød at jeg måtte rider alle de dage hesten ikke gik med i udervisning undtagen fredag da alle elev heste havde fri den dag.
    Så for mig var det: Mandag, Onsdag, lørdag og søndag og så havde jeg hende for mig selv i alle ferier + helligdage :-).

*Jeg betale undervisning ved siden af som jeg så red på hende om tirsdagen :-).

* Måtte ride alle de ture jeg ville.

*Jeg måtte tage hende med mig til stævner og jeg fik også lov til at låne hende med på ferie hos en jeg kender, i påskeferien.

Alt dette for kun 400 kr om måneden + 45 min. undervisning hver uge for 130 kr om måneden....så jo syntes det er MEGET dyrt :-).

• #9   28. feb 2012 Zwick: hvor er her mange grimt klippede heste: jeg lære ikke noget ved det fordi kan alt det man lære der;-) + plus kommer ikke vidre, vis jeg ikke prøver noget nyt. Og jo jeg et dygtig til at ride;-) har fået det vide af mange og jeg ride bedre, end dem der har redet i 5-7 år smiley

• #11   28. feb 2012 spørger din ridelære om du ikke må få lidt udfordring (:

• #12   28. feb 2012 jeg er blevet tilbudt, af hende, at leje en 5 års hoppe, som jeg godt må springe på og hvor det kun er mig der rider den. Synes i ikke jeg skal sige ja til det :-D?

• #13   28. feb 2012 Synes alle parter er dyre. I min klub er de gratise, det er dog kun i weekenderne, hvor man selv sørger for udmugning. Man må selv bestemme hvad man vil og man må starte stævner :-).

• #14   28. feb 2012 Dengang jeg havde part gav jeg 650 kr.
    Havde 2x undervisning i ugen(spring el. dressur) + hesten var "min" fre-søndag. jeg måtte tage til alle de stævner jeg ville bare jeg spugrte først.
    Havde første pririotet til undervisning og stævner i klubben..
    Udmugning og foldudlukning(weekender) stod man selv for smiley

Så syntes bestemt du skal finde dig en andne halvparts ordning hvor du får mere for dine penge, og hvor du rent faktisk også får noget undervisning smiley

• #15   28. feb 2012 Hvis jeg var dig ville jeg kigge efter en ny part, måske en privat pony? Der er ofte større udfordring hos dem som søger part til deres ejen pony/hest + der normalt er mulighed for undervisning af dygtig underviser.
    Men syntes da det lyder dyrt for det du må.

• #16   28. feb 2012 600kr for part, hvor man selv må ride lige når man vil:Dpå min rideskole for dem der har part:D

• #17   28. feb 2012 Synes da også du skal finde en anden part.

Hvis det var min du havde part på ville du for det samme eller lidt mindre have
    3 dage om ugen, nogle gange lidt mere
    selv vælge om det var dressur, spring eller tur
    lov til at tage til stævner med mig som hjælper
    Og derudover skule du kunordne boks og stille foder frem.

Hvorfor dog betale så meget for en part su ikke får noget ud af?

Kommentér på:
part er det ik dyrt? HJÆLP PLZ!!!

Annonce