{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Sjove joboplevelser! :-) {{forumTopicSubject}}

Hej, ville lige fortælle en sjov ting jeg oplevede en dag jeg var med aviser!

Jeg var ude med aviserne, og havde gået ca. 1 time. Jeg putter et par aviser og en reklame i en postkasse, og en person åbner vinduet inde ved huset. Hun er meget gammel, og havde åbenbart mange dyr, for jeg kunne høre en masse "Squark" lyde og gøen. Hun siger til mig at hun synes jeg er dygtig, men lige idet springer en lille hidsig puddel ud af vinduet!! smiley Den står bare foran mig og gør og gør og gør! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, og damen står bare og råber af hunden. Da hun finder ud af at den stadig står og gør af mig, begiver hun sig ud til fordøren hvor hun råber:" Hidsigprop, kan du så komme ind!" Den løber ind, og jeg står chokeret tilbage. Hun undskylder og siger:" Hidsigprop er en værre en, men han er sød når det kommer til stykket.."
Så gik hun ind og lukkede døren.

Der står jeg så tilbage, totalt chokeret.. Virkelig mærkelig oplevelse, som mine forældre fik et godt grin af!

Hvad har i oplevet af mærkelige sager på arbejde? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjove joboplevelser! :-)
  • #1   28. feb 2012 jeg har også oplevet,en dag jeg var med ude med aviser og hvor en gammel dame åbner døren og bare står og glor på mig xD og så siger hun er det reklamer? Jeg svare så ja og så står hun bare og glor på mig. Jeg bliver ved med at sige "skal du ikke have reklamer"
    og så viser det sig, at hun er næsten døv, så jeg går tættere på og spørge så igen"skal du ikke have reklamer" jeg stod næsten helt oppe i hoved på hende!! haha hun så helt forvirret ud! smiley

• #2   28. feb 2012 Haha!

Jeg har ikke som sådan oplevet noget sjovt, nej smiley
    Så skulle det da lige være da jeg så 3 sindsforvirrede lamaer spasse ud på en mark smiley

Men jeg oplevede at vi kom ud til kunden med noget mad, og der var bare MEGET!
    Vi kører det ind til hende, og hun benægter at hun har købt det. Nå for den da, jamen vi går tilbage til bilen, og tjekker adressen. Vi ringer så ind til centralen, da vi ER det rigtige sted. De siger så at kvinden HAR bestilt det, men ikke har betalt for noget af det, så vi kunne bare køre vores vej med maden, hvis det var.. Dog ville de gerne have hendes mobilnummer, da hun havde oplyst et falsk et..
    Lille jeg går så ind til den store stykke kvinde, og beder om et nummer, og bliver totalt overrumplet af hende og hendes mand, og ja.. Vi ringer til centralen igen, og bliver bedt om at køre hele vejen fra frederikshavn (hvor vi holdte) til Århus (hvor maden bliver lavet og sådan og hvor vi henter den), for at stille maden tilbage.. Kan godt sige dig jeg bare hidsig til sidst! -.-

• #3   28. feb 2012 hø hø... man kan godt blive bange når man ikke kender hunden smiley
    her er en jeg har oplevet :
    jeg var alene ned og klippe cypres på fredriksdal, havde godt hørt at der var jagt på marken uden for skoven, men jeg sætter mine hørebøffer i og skruer op for musikken og går og passer mig selv, bedst som jeg står ved vægtstolen og er ved at binde en bundt, springer der et rådyr i vild panik ud mellem træerne og hopper over mig og vægtstol, det skal siges at jeg smider mig ned i det jeg får det der brune i øjefeltet , men kors en chok jeg fik, tror jeg nær havde tisset i bukserne ... LOL*
    en anden gang stod en skovfoged og lavede mundbevægelser som om han sagde en hel masse til mig fordi jeg havde de der høre bøffer i, han blev så mærklig i hovedet da jeg efter et stykke tid, gjorde ham opmærksom på at musikken ikke var tændt pt... HA HA HA

• #4   28. feb 2012 Det kan jeg godt forstå! Det var da irriterende! smiley

• #5   28. feb 2012 Haha! MSB! smiley Cool med rådyret smiley

• #6   28. feb 2012 smiley tak
    jeg har også prøvet det der med at går med aviser da jeg var barn, og et sted der kommer jeg sådan tra la la, og putter avisen ind af en brevsprække, og inden jeg når at slippe den er der en hund der bare flår avisen til sig nærmest ud af fingere på mig på den anden side af døre... og så kunne man ellers høre hvordan den avis blev skældt ud og flået i småstykker .. he hehe, de fik hurtigt sat en postkasse op smiley og et andet sted skete der noget nær det samme, jeg putter avisen ind og snups bliver den bare flået ud af fingerene på mig.. og så kunne man hører en storgrine . Så var det en af mine klassekammerater der boede der og hun havde set mig fra vinduet, så nu skulle hun lave sjov med mig... man får bare et chok når avisen bliver flået ud af fingrene på en ...LOL*

• #7   28. feb 2012 Haha! Det har jeg dog aldrig prøvet! smiley

• #8   28. feb 2012 Haha, ej hvor skørt..

Jeg skulle en gang ansættes som bartender i en bar, hvor jeg er forvejen var kommet meget og derfor kendte ejeren/min nye chef ret godt.
    Han er i gang med at vise mig rundt i køkkenet af baren og går med en vandflaske i hånden som han jævnligt drikker af.
    På et tidspunkt sætter han flasken fra sig, og tager istedet en flaske ajax, for lige at vise mig, hvordan han plejer at klare rengøringen - han knævrer videre stadig med ajaxflasken i hånden. Lige pludselig holder han en pause i talestrømmen og sætter så (som om det var det mest naturlige i verden) ajax-flasken for munden og tager en ordentlig tår!! smiley Han havde tydeligvis ikke tænkt på, at det ikke længere var en vandflaske, men en flaske rengøringsmiddel han har i hånden.. Hahahahaha!!
    Jeg FLÆKKER fuldstændig sammen af grin alt imens min nye chef stryger ud på badeværelset og skylder mund og hoster og sprutter..
    Jeg kunne overhovedet ikke se på ham den næste time, uden at begynde at mega-grine af ham.
    Heldigvis tog han det pænt, selvom der gik laaaaang tid før jeg kunne styre mig.. Og han kunne da også sagtens selv se det sjove i det, efter han havde fået ajax-smagen ud..;-P

• #9   28. feb 2012 Den anden dag da min søster og jeg var på arbejde (vi er tvillinger), kommer der en ældre mand ind og skulle købe noget ved min søster og det får han så gjort og han vælger så at spise det i butikken. Min søster har så en anden kunde imens og han vil derfor spørge mig om jeg ikke lige ville skære hans rundstykke over og idet jeg har skåret den over, kigger han mærkeligt på mig og så over på min søster, hvor han derefter siger: I ligner godt nok hinanden og jeg siger så at vi er tvillinger. Og det finder han meget interessant og morsomt, så han begynder bare at kæfte løs og siger at han ville have et billede, så han løber ud af butikken og over på den anden side af vejen, hvor hans bil holder og henter hans kamera, hvor han så kommer løbende tilbage. Så kommer han ind og han skal have et billede af os. Det får han så. Han begynder så at spørge hvad vi hedder, om vi dyrkede sport, for han dyrkede bordtennis og det ville han gerne have os til at spille, men nej tak og alt muligt andet og svarede så på de ting han sagde. Så siger han på et tidspunkt, at han kommer fra Ringe, så han var ikke så tæt i byen (vi arbejder i Svendborg) og jeg sagde så, at det gjorde vi også og bla bla og så spørg han hvad vi hedder til efternavn og jeg siger så mit efternavn og så siger han, at han kender en mand, som hedder Bjørn Bratås og jeg siger så at det er min far og hvor han kendte ham.. Han kendte ham ikke rigtig, han vidste bare hvem det var. Så han var helt oppe at køre over at have mødt os og han synes det var sjovt og vi kendte IKKE manden!

Så vi fik os et godt grin! smiley

• #10   28. feb 2012 Haha! Det lyder sjovt med det der Ajaxmiddel! Og så er det da bare for mærekligt at en fremmed mand spørger om så meget? smiley Jeg havde nok ikke sagt mit efternavn, bare af ren mistænksomhed.. smiley

• #11   28. feb 2012 Nej, men jeg har dog set ham før, men kender ikke manden og han var utrolig venlig og finder også ud af nogle dage efter, at min veninde kender ham smiley
    Så jeg "turde" godt at fortælle mit navn smiley

• #12   28. feb 2012 Ej hvor sjovt og pudsigt. Verden er godt nok lille.. smiley

• #13   28. feb 2012 Eller rettere sagt, hun ved hvem han er og har da også snakket med ham nogle gange, fordi han elsker at snakke med folk, så hun har også været lidt igennem smiley
    Men ja, verdenen er lille! smiley

• #14   28. feb 2012 EJ! Det minder mig om da jeg arbejde hos bageren..

Der var sådan en ''stamkunde'', som var en sindsygt gammel mand, uden tænder, som købte vildt mange kager hver dag.. Han skulle så betale, og så rækker han mig en 200,- sedel, og jeg tager den så.. Eller rettere sagt, jeg prøver, for han slipper den ikke, og han står bare og griner helt vildt klamt mens jeg prøver at tage den der sedel o_o

• #15   28. feb 2012 Jeg arbejder også ved en bager og ja, folk er sgu specielle! Har også oplevet var der kommer en udenlandsk ældre herre ind og han beder så om det han skal have og da han skal betale rækker han mig pengene og jeg kigger jo på ham og så laver han blinke øjne og halvt slikker sig om munden og da han går gør han det igen! mega klamt! så hver gang han kommer nu undgår jeg at få kontakt med ham! smiley

• #16   28. feb 2012 Ej, okay? Lidt underligt! Ö

Lige et spørgsmål til bagejobbet. Er det et godt job, og hvad får man ca. for det om måneden? smiley

• #17   28. feb 2012 Jeg sagde op, fordi min boss var så ond imod mig, og nedgjorde mig foran kunderne og bare var så pisse bitchet.. Desuden måtte jeg ikke se min far for hende (han bor på sjælland, og jeg bor i jylland, så skal tage toget for at besøge ham), da hun ikke vidste om hun nu liiiige ville bruge mig den weekend osv.. Pisse irriterende..

Så jeg sagde op, og nu er jeg ansat i min stedfars brors arbejde, og tjener mellem 1000-2000 kroner om måneden smiley Det er altså fedt for en pige på 15! ,-)

• #18   28. feb 2012 Jeg underviser små børn, jeg oplever ikke andet end spøjse ting smiley De er bare så ærlige og åbne og siger bare det de tænker smiley

• #19   28. feb 2012 Ja, det er da mega fedt smiley

• #20   28. feb 2012 Haha! Små børn kan virkelig være komiske! smiley

• #21   28. feb 2012 Mit job er fantastisk! Er utrolig glad for at arbejde der og bliver behandlet utroligt godt (er så også i familie, så bliver forkælet mere end normalt). Kommer helt an på hvor mange timer du arbejder, så tjener lige fra 1000-3000 om måneden, men min gennemsnitlige løn ligger nok på omkring 2000 smiley
    Så jeg kan ikke klage! smiley

• #22   28. feb 2012 Det lyder godt nok dejligt! smiley Hvad laver du der så? Står du hele tiden ved kassen? smiley Og hvor længe arbejder du ca. om ugen? smiley

• #23   28. feb 2012 Det er virkelig også dejligt! smiley
    Altså vi ekspederer og når der så ikke er nogle, gør vi butikken pæn og vasker ting op og snakker, så ja, jeg står hele tiden ved kassen, da man faktisk ikke rigtig kan nå andet, da der hele tiden er kunder smiley
    Uhha, det er meget forskelligt, for jeg arbejder hver anden fredag, da jeg går i gymnasiet. Så arbejder jeg også i weekender, og det er også forskelligt, hvornår det er da, vi jo er flere på arbejdet og alle skal have vagter, men arbejder nok omkring 20-30 timer om måneden smiley

• #24   28. feb 2012 Okay, du er jo også 17, og jeg er kun 13, men synes det er virkelig svært at finde et godt job! Som læst i mit emne har jeg været omdeler, men hold fast man! Så ondt i ryggen, så mange timer, så dårligt vejr for så lidt penge! Det gad jeg bare ikke mere. Nu har jeg været rundt i alle mulige butikker, og ingen kan bruge en 13årig. Men hvis man ser inde på jobpatruljen, så må jeg faktisk rigtig meget! smiley Det er lidt mærkelig synes jeg, for så må det jo være noget butikkerne selv bestemmer smiley

• #25   28. feb 2012 Må man ikke først få et rigtigt fritidsjob når man er 15? smiley

Men ellers så luft hunde, og pas en masse børn!

Eller tilbyd at muge bokse ud for penge smiley

• #26   28. feb 2012 Jeg er dog først lige blevet 17, men ja avisbud er et skod job til så få penge! Har hjulpet en veninde i ny og næ og nej hvor jeg var glad for, at det ikke var mit job! smiley
    Ja, det er ikke nemt at finde job, når man "kun" er 13, men vi har da nogle ved os, som er 13 år. smiley

• #27   28. feb 2012 Man må gerne arbejde når man er 13 Piggelin smiley Man må bare ikke arbejde så længe, og det er begrænset hvad man må arbejde med.. smiley

• #28   28. feb 2012 Nåårh okay smiley Jeg fik nemlig at vide da jeg var 14, at jeg ikke måtte arbejde, før året efter, hvilket jeg synes var rigtig træls :S

• #29   28. feb 2012 Haha! Dødens pølse er efterhånden et alt for velkendt ord i min klasse! smiley

• #30   28. feb 2012 Hhahahahah! Dødens pølse! WTF? o.0 Det var da nok det sjoveste ord jeg længe har hørt! smiley

Kommentér på:
Sjove joboplevelser! :-)

Annonce