{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. Hest&Rytter & Det andet dernede {{forumTopicSubject}}

Det er min første gang derned til Herning Hingstekåring, så har lige nogle spørgsmål:

Folk siger der KUN er tilbud søndag - passer det?
Mig og min veninde køber billetter til at se konkurrence osv, men er der et sted, man kan se hvornår der er dit og dat i hallerne??
Kan man købe andet end hesteudstyr mm? Altså pyntegenstande og alt muligt andet?
Er der en cafe dernede, så man kan købe noget at spise og sådan smiley
Tror i man kan få et skab dernede, hvis man kommer fra morgenstunden om lørdagen? Eller er alle skabe allerede optaget? Og hvor finder man skabene henne???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. Hest&Rytter & Det andet dernede
  • #2   2. mar 2012 Der kan sagtens være tilbud de andre dage, også super gode nogle steder. Sidste år var der nogle som havde omkring 40-50% på alt. Dog blev det så sat op til højere procenter om søndagen for at komme af med det sidste, så om søndagen er der jo nok nogle, som lige sætter prisen en tand mere ned.

(link fjernet)
    - Her skulle du vist gerne kunne se en tidsplan over tingene i hallerne smiley

Altså der er jo fx også hundefoder og simpelthen så meget andet end lige hesteudstyr. Men pyntegenstande til boligen og ALT sådan noget, tror jeg ikke der er. Det er i hvert fald ikke noget jeg har set, mens jeg har været der.

Der er masser af steder man kan spise. Kinesisk, pølsemix.. Små steder, hvor man kan købe muffins også. Og så kan man vist også få sushi og diverse i en af hallerne. Men prisen for mad er temmelig dyr, vil jeg mene smiley

Skabe ved jeg ikke. Vi plejer at gå hele den lange vej ud i bilen med nyindkøbte ting og så tilbage, hvis det er nødvendigt smiley

• #3   2. mar 2012 Mange tak for jeres svar!

Mig og min veninde tager bare toget dertil fra hende af (sønderjylland), så vi kan ikke rigtig gå ud og stille vores ting eller noget smiley Lidt øv men altså! :3 Måske er jeg så heldig, at mine veninder dukker op, så vi kan stille vores ting i deres bil eller noget smiley

Troede godt nok ikke der var spisesteder andet end en lille cafe derinde, hold da op :-D!

• #4   2. mar 2012 Søndag er über tilbus dag, for de gider ikke slæbe tingene med hjem igen... Men så er det jo også bare de sørgelige rester tilbage, fra alle de udstyrs grådige heste piger og drenge der har igennem været de andre dage smiley he he

• #5   2. mar 2012 Har ingen ide smiley
    VI køber til begge hallerne nemlig smiley Og der står dette:

LØRDAG DAG
    Lørdag dag den 10. marts
    Hal M
    Hingstekåring
    Konkurrenceklasser

Hal B (Equsana Arena)
    Unghestechampionat
    konkurrenceklasser

Køb en billet med adgang til alle haller med fast siddeplads i Hal M, friplacering i Hal B og Messen Hest & Rytter:
    A - Billetter kr. 395,-
    B - Billetter kr. 345,- (forskellen på A & B billetter, er placeringen af den faste siddeplads i hal M)

Ønsker du "kun" at besøge messen, køb en Hest & Rytter billet kr. 120,-

Med en Lørdag dags billet har du adgang i alle haller i dagtimerne dog ikke auktionen i Hal B eller gallashowet, som kræver en special billet.

Med en Hest & Rytter billet har du adgang i alle haller i dagtimerne, undt. hal M & auktionen.

Hest & Rytter messen er åben fra kl. 9.00 - 19.30

Kommentér på:
Spørgsmål ang. Hest&Rytter & Det andet dernede

Annonce