{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.220 visninger | Oprettet:

Haj fobi :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er dødsens angst for hajer ( på fotos ) og det er virkelig ved at gå mig på - jeg elsker normalt alle dyr og naturen osv. men hajer kan jeg ikke holde ud smiley

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg blir så bange - for i teorien er det jo bare en skræm jeg glor på..

Men hvordan slipper man af med sådan en frygt??

Og hvad er jeres fobier? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Haj fobi :(
  • #1   4. mar 2012 Jeg er også SÅ bange for hajer! Det er virkeligt underligt!:(

• #2   4. mar 2012 Kan man have en forbi for det ukendte? For det tror jeg at jeg har ^^

Også har jeg en forbi vist ogs en forbi for at siddde I vognene I toget, jeg skal altid sidde I gangen ^^

• #3   4. mar 2012 Jeg tror man skal "kigge" sin frygt I øjnene.. altså stir på hajen.. ^^

• #4   4. mar 2012 Ja, den fobi har jeg døjet med i mange år.
    Jeg kunne ikke engang gå forbi en avis med et billede af en haj på, da den lå på gulvet, og jeg skreg hver gang jeg så billeder på nettet.

Det der skete var: ANIMAL PLANET.
    Det lyder dumt, men vi fik den kanal, og det er nok det bedste der længe er sket for mig (mest fordi jeg ELSKER alt på den kanal)

Nå, men jeg begyndte at se den kanal, og der var overraskende mange pogrammer om hajer + billeder af dem i montager, som jeg altid spolede væk fra, når de kom.
    En måned var der "Shark month", og det ændrede ALT. Jeg satte mig først ned og så 1 pogram med min bror, og så blev jeg fanget. Jeg har siden elsket alt hvad der har med hajer at gøre, da de er meget fascinerende dyr.

Mit råd er at du sætter dig godt ind i det. Det er ubehageligt i starten, men jeg kan nu se ALT med hajer og elsker det.
    Mine søskende er dødsensbange for slanger, og det var jeg også, men så gjorde jeg det samme, og jeg kan nu holde en kæmpe slange uden at panikke smiley

• #5   4. mar 2012 Jeg tror at det du skal gøre er at møde en haj:-) og finde ud af de ikke vil æde mennesker men kun selve syge og døde fisk:-) men det er jeg ikke sikker på;)

Kommentér på:
Haj fobi :(

Annonce