{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Galla blev til drama {{forumTopicSubject}}

Hej HG

jeg var i lørdags (3/3-2012) til gallafest på min skole (går på MKS) og det jeg troede ville blive en hyggelig aften endte ud med kaos, gråd, beskyldninger, had og meget mere l***
og for at gøre en lang historie kort. så hjalp jeg en klassekammerat fordi hun blev så plørefuld at hun ikke kunne holde det indebors,og jeg lovede hende at jeg nok skulle finde hendes mobil. (hun blev smidt ud af vagterne fordi hun var faldet i søvn) jeg brugte 1 1/2 time på at få den fra en fra parralelklassen.. i mellemtiden var der opstået et rygte om at jeg havde sagt at 2 af mine klassekammerater havde "hygget" sig og at jeg samtidig ville have folk til at tage et billede af det. jeg blev ked af det og da jeg samtidig havde fået lidt for meget indebors, begyndte jeg jo at tude... en pige fra min klasse vendte sig om og sagde bitch til mig og gik så videre, velfornøjet!
jeg fik snakket lidt med min veninde omkring det, og havde det sådan set nogenlunde igen.
indtil der kommer en dreng fra parallel klassen hen og nærmest overfalder mig og fortæller mig at jeg satme ikke skulle lyve og at jeg var en rigtig løgnertøs og at han havde mistet al respekt for mig osv osv. og det gjorde mig virkelig ked af det. derefter tog jeg hjem. det var det jeg havde spildt min aften på. at være offer for en masse beskyldninger. ja, jeg var fuld, men jeg var helt klar i hovedet om hvad jeg havde gjort og hvad jeg ikke havde gjort. min klassekammerat der var blevet sendt hjem ville så hente sin telefon dagen efter hjemme hos mig. jeg sagde til hende at den lå i postkassen og hun bare kunne hente den når hun ville.

idag mandag d.5/3 har alle været sure på hinanden - og mest mig. jeg fik ikke noget tak for at have hjulpet hende og jeg føler ærlig talt at jeg bare skulle have ladet hende ligge i sit eget bræk .. og de andre elever i klassen undgår mig! der er kun 2 jeg snakker med og de støtter mig, heldigvis! ... det er bare rigtig øv når folk rotter sig imod hinanden på den måde, og der er ingen der tager sig tid til faktisk at finde ud af om det passer eller ej - og hvem der i det hele taget har sagt det! ... er det forkert af mig at være sur, ked og skuffet, eller skal jeg lade som om intet er hændt ?

jeg er virkelig ked af det folk går og siger, mest fordi jeg ved at det er en løgn.

og det skal lige siges at jeg går i 10.

Knus josefine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Galla blev til drama
  • #1   5. mar 2012 Hold da op nogle umodne mennesker, når du går i 10 klasse!
    Det skal de alligevel have, sikke nogle småbørn.

Jeg ville simpelhen bare være total ligeglad, sådanne mennesker sig mit intet, og slet ikke når de er i den alder, så burde de vide bedre.
    Tænk på du snart er færdig med 10 klasse, også behøver du ikke se de mennesker mere.
    Du ved jo hvad du har sagt og ikke har sagt. Så lad det ligge, du skal være den kloge og de andre må komme til dig hvis de fortryder deres pure opspind smiley

• #2   5. mar 2012 Tak! .. jeg havde lige brug for lidt støtte, for jeg har ærlig talt ikke nogen at snakke rigtig omkring dette med. jeg har også bare ladet dem opføre sig som de ville og har egentlig bare siddet sammen med min veninde.

og man burde jo - som du selv siger, kunne finde ud af at opføre sig ordentligt.

• #3   5. mar 2012 Ej omg. Det er som om, de bare skulle have en at skyde skylden på, og det blev dig. Du skal være stærk i sådan en situation, og så skal du være iskold. Du skal ikke være svag, for så bliver det en fornøjelse for dem.

Kommentér på:
Galla blev til drama

Annonce