1.357 visninger
|
Oprettet:
Skuffet Galla {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver simpelthen nød til at høre om jeg var den eneste der var vildt skuffet over galla(lørdag) jeg syntes ikke der var indhold i noget som helst? Hvorfor skulle vi se ballet og gymnastik, hvorfor skulle vi hører på en dybt latterlig mand... Helt seriøst hvor blev showet af! Jeg ærger mig og at der er gået 420 kr. Ud af vinduet!!! Nå jeg skulle høre hvad i syntes om det?
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.728
Jeg har ik set det i 10 år, og alligevel var jeg skuffet.
Var der fredag, der var det over 1 time forsinket.
Der var nogle ting der var fine nok, men alt det grimme ridning, ku de godt ha sparet.
maj 2005
Følger: 188 Følgere: 188 Heste: 14 Emner: 9 Svar: 63
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Syntes folk bliver ved med at snakke om at det er elendigt hvert år, men de har da alligevel kunder ;o)
apr 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 219 Svar: 839
Synes simpelthen det var kedeligt..
mar 2008
Følger: 1330 Følgere: 1544 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 146
dec 2004
Følger: 64 Følgere: 61 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 750
også forstår jeg ikke at til sådan et stort show de rider uden hjelm især i sådan en høj springklasse
dec 2005
Følger: 111 Følgere: 110 Heste: 6 Emner: 104 Svar: 1.311
Men der var nu ingen som sprang uden hjelm!
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Heste: 3 Emner: 46 Svar: 299
Enig med Clara - elsker Søren Østergaard og Zirkus Nemo. Men jeg tænker det måske virker bedre når man kender de forskellige figurer inden. Ellers kommer det måske til at virke plat og malplaceret. Nu kender alle team easy on som var for et par år siden men havde man ikke kendt dem fra tv var de da også platte. Til gengæld synes jeg at underholdningen sidste år ødelagde hele showet.
jan 2009
Følger: 47 Følgere: 73 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 668
maj 2009
Følger: 52 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 957
Sidste år var super godt, men i år det var så ringe....
Brita. De havde alle hjelm på under spring....
dec 2006
Følger: 113 Følgere: 111 Heste: 5 Emner: 149 Svar: 1.784
jul 2009
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 240
okt 2007
Følger: 349 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.305
Kan virkelig ikke se det sjove de Søren Østergaard, Sad total stonface! (Bortset fra der med miniaturene)! Og Anna david er ikk ligefrem min y-sanger og bliver det aldrig!
Ellers er jeg meget enig med de ting i siger!(:
dec 2004
men også generelt så burde de alle have hjelm på også dressurrytterne
dec 2004
Følger: 88 Følgere: 124 Heste: 8 Emner: 239 Svar: 992
okt 2010
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 27
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 546
Men meget af den dressur der blev redet igår, synes jeg bestemt ikke var noget at råbe hurra for! Vandrette kandarstænger og piskende haler
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 68 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 127
Jeg blev tilgengæld glad, da jeg så bedre ridning i år, end de forgangne år.
Knap så mange havde en vandret kandarstang.. Elskede specielt dressuren ned Bent Fabrissius Bjerre.
Folk brokker sig hvert år og sådan vil det altid være
Men et helt flop kan det ikke være, eftersom der var 7800 tilskuer igår.
sep 2010
Følger: 79 Følgere: 89 Heste: 7 Emner: 63 Svar: 756
Igennem denne tråd kan man jo netop se hvordan forskellige hestefolk lægger vægt på forskellige ting. Og jeg tror det er det, gallaudvalget tænker, når de skal sammensætte et show: At der skal være noget for alle.
Jeg synes det om fredagen var okay
Jeg synes Søren er fjoget, det syntes jeg også da jeg så ham i cirkus Nemo, så mine forventninger til ham var i forvejen små, og derfor blev jeg ikke skuffet - jeg ved han ikke er noget for mig.
Jeg ville så dog nok også sige, at jeg hellere ville have set noget voltigering el.l., end springymnaster, selvom de helt sikkert også var dygtige. Der var for lidt variabel ridning, efter min smag.
Jeg elskjer jo Bent F.B., så han er et af mine højdepunkter, sammen med springningen (udklædning og en show speaker gør meget), kvinde-manden fra ponystutteriet/stalden eller hvor det nu var (ham der smed tøjet) synes jeg også var et sjovt indslag ;o)
Hundene var super søde! Og Islændernes show var rigtig fint, selvom de var lidt vilde de der islændere om fredagen
Jeg synes det var gennemsnitlig pæn dressurridning man så, med smukke heste, der udviste en masse af de sværere øvelser. Men der var måske ikke så meget, til at få pulsen op
Hov, et enkelt surt opstød herfra: De der kosak ryttere, dem synes jeg godt de kan skrotte. det er flot det de kan med fysikken, og de hurtige heste. Men de havde ikke en skid styr på de heste, der ikke skulle "udføre stunts" under showet om fredagen, og en hest man rider ungarsk post med skal sgu ikke bukke
Bum, langt indlæg herfra XD
dec 2005
Følger: 111 Følgere: 110 Heste: 6 Emner: 104 Svar: 1.311
Stein havde hjelm på inde under den der roliganhat.
Synes hundene var noget af det eneste som trak op. Tre talentløse miniatureponyer som bare løb rundt og bed i hinanden synes jeg virkelig var spild af tid. Havde måske forventet at de kunne et eller andet.
Desuden kunne jeg godt have brugt flere gode hingste i stedet for diverse mere eller mindre ligegyldige dressurheste.
dec 2004
og ja jeg er sur og forarvet over det da jeg syntes det er et rigtig dårligt billede at sende at man rent ud sagt skider på sikkerheden uanset om det er spring eller dressur
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 546
aug 2009
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 799
okt 2010
feb 2008
Følger: 41 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 833
For det første var der efter min mening ALT for meget Søren Østergaard. Jeg synes personligt ikke, han er skide skæg, og hvis det var Cirkus Nemo jeg gerne ville se, var det nok også det, jeg havde købt billet til! Der var simpelthen ALT for lidt hest i det show! Så kan det godt være, at de prøver at ramme et bredere publikum, men man må vel gå ud fra, at de, der køber billetter til Dansk Varmblods HINGSTEkåring gerne vil se heste. Jeg synes for så vidt, springgymnastikken var super fin, havde det ikke været fordi de, som 50% af showet, ikke havde en dyt med heste at gøre.
Derudover synes jeg også, det er en smule sigende, når det bedste og mest underholdende indslag til et hesteshow var det med hunde.
Dressuren var der også for meget af, og den var for ensformig. Der blev bl.a. redet to kvadriller med fire ryttere i hver, og i dem begge var der én hest, som ikke liiige var med på det der med at trave. Ikke helt godt nok, synes jeg. Man forstår, de bliver nervøse, men jeg havde alligevel forventet et højere niveau.
Birthe Kjær er vel i sig selv fin nok, hvis man er til hende, men hvorfor de valgte at gøre hende til hovednummer og ikke Shaka Loveless, som de også havde fat i, er mig en kæmpe gåde.
Dog må jeg sige, at jeg fandt springningen super underholdene, for en gangs skyld. Geniale, aktuelle og anderledes kostumer - fantastisk og super flabet med Andreas Schou der lige tager det spring med en øl i hånden - og en god kommentator. Havde de taget det indslag til sidst, eller bare i 2. halveg, var jeg nok ikke gået hjem med den samme øv-fornemmelse, jeg endte med.
Jeg manglede simpelthen bare noget action og noget mere hest. Efter min mening var der 50% hest, 25% søren Østergaard og 25% rygklapperi og uddeling af totalt ligegyldige priser - og et billede til en, der vandt en pris sidste år, come on!
sep 2010
Følger: 79 Følgere: 89 Heste: 7 Emner: 63 Svar: 756
Nu var jeg der kun om fredagen, og der synes jeg ikke showet havde noget med temaet at gøre. Danmark dejligst var der jo så i form af Matador, olsen banden osv, altså danske klassikkere.
Hvad om lørdagen?
okt 2010
feb 2008
feb 2008
Skuffet Galla