{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.314 visninger | Oprettet:

Panik, angst, hukommelsestab? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ude for noget helt vild mærkeligt. Igår efter middags, da jeg var ude og ordne stald gik min lille søn på 2 år ind. Kort tid efter kom jeg ind og så at han havde hældt alle mine piller mod søvnbesvær på gulvet. Jeg lider af depression og tager medicin. Medicinen står oppe i et af køkkenskabene, og han havde trukket en stol over til bordet og havde fået fat på dem.

Jeg skreg da jeg så det, spurgte ham om han spist nogen, og han svarede ja. Jeg ku ikke se nogle rester eller noget i hans mund.
Jeg gik fuldstændig i panik og ringede til min mand der kontaktede skadestuen. De ringede retur og bad om nogle oplysninger om min dreng, allerede der var jeg fuldstændig forvirret og ku knap nok huske hvornår han er født.

Jeg propper begge børn i bilen og racer ud til min mor med vores datter, mødes med min mand og videre til skadestuen.

Han blir indlagt og får noget kul for at neutralisere evt forgiftning. Han skulle så være der natten over til observation.
Heldigvis er alt ok, og det tyder ikke på at han har spist noget.

(jeg har allerede meget dårlig samvittighed over det ku ske, og bebrjder mig selv, så i behøver ikke komme med kommentare ang det)

Men så idag, ku jeg ikke finde mig pung. Jeg ved hvor jeg sidst så den igår og der var den ikke. Min hest blev solgt igår, og inde i mit lille hovede for jeg det vendt til at det er køber der har stjålet den. Og der er trukket 1200 kr fra min konto. Jeg ringer og spærre min konto. Jeg bilder mig selv ind at pengene er hævet i den by, hvor jeg tror køber bor, finder senere ud af de ikke bor der.
Jeg sender en sviner sms til hende og forlanger mine penge retur. Hun er selvfølgelig helt ude af den og siger at de ikke bor der og de ikke har taget noget.
Min mand kommer så hjem og forklare mig at det er os selv der har hævet de penge, og han har fundet min pung.

Nøj en grim smag i munden det gav smiley Skyndte mig at sige undskyld til køberen af min hest. Hun tilgav mig heldigvis.
Jeg er helt vild rundt på gulvet idag og forstår slet ikke hvad der sker med mig.....

Jeg har ikke brug for alle mulige grimme ord fra jer, da jeg i forvejen har det rigtig skidt med alt det der er sket.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panik, angst, hukommelsestab?
  • #1   7. mar 2012 Det lyder ikke rart for dig. Og det med din søn kan du ikke bebrejde dig selv for. Du har tydeligvis gemt dem væk, i håb om at han ikke kunne nå dem. At han så tager en stol og finder dem, kan du ikke bebrejde dig selv for.. (-:

    Med hensyn til din pung, synes jeg dog du skulle ha kontaktet din mand inden du svinede køber til .


  • #2   7. mar 2012 Sikke noget!

    Du skal for Guds skyld ikke have det dårligt med dig selv. Du havde gemt dine piller væk, og at din søn så finder dem er ikke noget du kan gøre ved. Det er ting der sker når man har børn. Heldigvis tænkte du hurtigt og tog på skadestuen med ham.

    Det med pengene er selvfølgelig rigtig pinligt, men det er altid noget at du har haft modet til at give en ordentlig undskyldning.

    Alle begår fejl, og det er ikke alle der er i stand til at rette op på dem,
    men det er du! smiley


  • #3   7. mar 2012 Jeg vidste min pung lå i bilen, men både min mand og jeg havde ledt. Jeg havde ledt på jorden hvor bilen havde holdt. Men jeg havde glemt at jeg selv havde lagt den ind i et lille rum fordi min søn ville lege med den.

    Jeg forstår bare ikke jeg er så glemsom ;( Det ligner slet ikke mig


  • #4   7. mar 2012 Op på hesten igen, du har været noget rigtig grimt igennem, men ikke bebrejd dig selv. Vi er alle mennesker, det kunne ske for en hver! smiley Bare tag det helt roligt igen, måske tage en fri dag i morgen, hvis det er muligt for dig, og så slap helt af, så du kan blive dig selv igen : D

  • #5   7. mar 2012 Tak for jeres søde ord smiley Det hjælper lidt på det smiley
    Jeg går heldigvis hjemme sygemeldt, så behøver ikke tænke på at have travlt i morgen. Jeg vil bare nyde dagen hjemme med begge børn


Kommentér på:
Panik, angst, hukommelsestab?

Annonce