{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Alle dem vi savner.. {{forumTopicSubject}}

Har virkelig brug for at 'snakke' med nogle, og dele min sørgen..

I juli døde min mormor af lungekræft.. Hun var den fantastiske mest perfekte mormor man kan ønske sig! Den 2 juli tog jeg til Kreta på ferie.. 5 timer før hun døde, sad jeg ved siden af hende og fortalte om det der var sket.. Vi grinte og talte om det hele. På en eller anden måde vi begge nok at det var sidste gang vi sås.. Fortalte latterlige vattigheder, fordi vi havde den præcis samme dårlige humor.. Jeg snakkede med hende i mobil for sidste gang lidt over 16.. - 10 minutter før afgang.. Da vi kom over til hotellet ringede min mor, og vi vidste alle sammen godt hvad der var sket.. Alle 7 personer sad og græd, og fortalte om det det gode vi havde oplevet, og om hvilket fantastisk menneske hun var.. Det var frygteligt.. Man hvor jeg savner hende! :l

Jeg savner Hidalgo.. Min dejligste lille fjogede pinto-dreng, som var så ufatteligt klodset og lidt blondine til tider :') Den kærligste hest man kan forestille sig! Men før jeg vidste af det havde min mor solgt ham.. Bare lige sådan..? Jeg savner ham så forfærdeligt meget, og jeg får tårer i øjnene hver gang jeg ser videoer og billeder af ham.. Havde haft ham siden han var føl, og vi havde også hans mor.. Jeg var også den aller første til at sidde på ham, dengang han var 3..

Jeg savner så forfærdeligt Island! Min skønne 'familie', og min lille røde hest. Min dejlige lille fræser pony, som ingen andre vil ride, men som alle længtes efter, fordi han er den flotteste, sødeste og bedste (Selvfølgelig?) Haha.. Jeg savner ridtet over Larus' bjerg, og så de næsten vilde heste gå rundt i det fantastiske eventyrlandskab. Jeg savner at kunne stå op om morgenen, og kigge lige ud over Hestene på marken, og lige skimte toppen af vulkanen Hekla..

Jeg savner min hund.. Min dejlige lille hyperaktive bordercollie hvalp, med krudt i måsen! :') Jeg savner at rejse i tog med hende, og sidde med hende på skødet (En skam hun blev stor).. Jeg savner at se hende løbe hen over marken og forskrække fuglene, for at komme tilfreds tilbage - meget stolt! Dejlige Amy!

Puha.. Og ja, det har været en lidt skidt dag :l
Hvem savner i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle dem vi savner..
  • #1   24. mar 2012 Følger med dig..
    jeg er lang langt nede her fortiden.. Mit øjesten er blevet sat tilsalg, og der er allerede kommet kunder til ham, hvor de lød interesseret i ham.. Jeg kan slet ikke undvære ham, eller fortille mig et liv uden ham..
    Men det var ikke mit valg at han skal sælges, og jeg kan ikke gøre noget ved det, da han desværre ikke er min smiley
    -Jeg har ikke andet end at grædt siden jeg kom hjem fra ham, det virker så uvirkeligt at han snart ikke er i stalden længere! :'(..

• #4   24. mar 2012 jeg savner Inger - en gl dame jeg altid hang ud med dengang jeg var lille, jeg elskede at smørre leverpostejsmadder til hendes mange katte, sammen med hende. høre hende fortælle om alle hendes fisk i akvariumet i stuen og gå rundt i hendes smukke have og nyde blomsterne..

jeg savner min morfar - den rareste gamle mand, jeg nogensinde har kendt, han var ude tvivl den bedste morfar, for han havde altid is i fryseren, en god godnat historie og de bedste far til fire film på dvd hylden... selv da han havde kræft og lå tæt på døden, var han den gentelman at han faktisk ville vente til min mormor døde først, for hun ville ikke kunne klare sig uden ham, sagde han. det gik bare ikke... han sov stille ind, væk fra alle de daglige smerter.

Pongo - min allerbedste hyberven! hehe familiens dejlig hyggedyr... ham og jeg var som pot og pande ^^

Sirbastian - my soulmate, jeg har haft mange gode oplevelser med den hest, og jeg kan ikke lade vær med at gå og tænke på ham dagligt, han er klistret til min hjerne..
    han var den hest jeg stolede på, af alle de heste jeg har redet. jeg red ham bidløst, alene ved en stor vej...

Belina - min dressurstjerne ^^ selvom hun var gammel til sidst så kæmpede hun til det sidste! hun var virkelig speciel, hun lærte mig at springe, hun lærte mig ikke at give op selvom hesten stejler og hun lærte mig hvem jeg er....

• #7   24. mar 2012 Jeg kan også godt følge dig, især med din mormor.

Om et par måneder er det 15 år siden jeg mistede min mormor, også til lungekræft. Jeg boede hos hende på daværende tidspunkt, så det var også meget hårdt at miste hende!

I dag ville hun være fyldt 73 år smiley

• #8   24. mar 2012 puha, det er noget af en omgang..

Jeg savner min første pony, hun blev aflivet for to år siden.. årh hvor var hun bare perfekt, hun lærte mig bare alt!
    Og jeg savner min gamle lånepony, efter jeg afleverende hende tilbage gik der 3 måneder og så blev hun aflivet.. nøj hvor jeg fortryder det(altså de gjorde det bedste for hende, men fortryder jeg ikke fik de sidste 3måneder med hende..) smiley
    Og derudover savner jeg min bedste ven, jeg solgte ham i sidste uge..
    Årh ha Kundu er bare one of a kind.. :').

• #9   24. mar 2012 Min kæreste smiley Vi slog op i søndags, efter 3 år sammen.

Savner også nogle gange min gamle hoppe, hun var den bedste hest man ku tænke si*!

Kommentér på:
Alle dem vi savner..

Annonce