Det er da ret vildt? {{forumTopicSubject}}
Må simpelthen lige have nogen at fortælle det til, haha
Jeg sad ude på ridebanen med min pony.. Altså hun stod og sov, imens jeg sad og 'plukkede' hende (Hun fælder ret meget).
Men pludselig giver det et sæt i hende, og så stod der en ræv
Den var MEGET tæt på, og stod bare og kiggede mærkeligt på mig.. Den var så tæt på at jeg kunne se at den havde 3 (Ca. da..) hvide hår over øjet, og en lille bitte revne over snuden..
Den stod der ret lang tid, sådan så det begyndte at blive en smule mærkeligt.. Jeg vidste ikke rigtigt hvad jeg skulle gøre, så jeg begyndte bare at tale til den.. Følte mig ret lost
Men så prustede Maggie, og den gik sin vej..
Hehe, nå, så har man oplevet det
Men nu begynder jeg bare sådan at tænke på om den fejlede noget? Hmm.. Men det var da meget hyggeligt
Hvad har i så lavet idag?
jul 2006
Følger: 85 Følgere: 73 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 168
Hmm. altså jeg har været på arbejde, hvor vi sku sprede kunst gødning, og jeg sku ride Saké. Så fik jeg en besked fra min iranske onkel Maz, om nogen penge, og snakkede med min bror, så viste det sig mor, har taget røven på os begge 2 nu, og så til teori. Happy day x/
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 32 Heste: 8 Emner: 6 Svar: 206
min datter har os oplevde det men det var hvalpe de kom helt hen til hende så hun kunne røre ved dem =)
jul 2006
Følger: 672 Følgere: 1049 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.930
det ville jeg gerne prøve o:
- jeg har ikke lavet så meget.. været i skole, til teoriprøve (BESTOD!! :D), sidste arbejdsdag.. øv
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
været i skole, gået tur med Rosemarie, været til køretime (tager traktor kørekort) lukket Rosemarie på fold og lavet lektier
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.372
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 768
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Jeg tror aldrig jeg har set en ræv, og så har du og Maggie set en.
Det er da ret vildt?