{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Skal/skal ikke- Dilemma {{forumTopicSubject}}

Hej Hgér står faktisk og er lidt i et problem om jeg skal tage chancen og blive på den sikre side.

Lige nu har jeg min egen Fjordhest som bare står og tager penge ikke bliver brugt eller noget. Han får sit foder, kommer ind og ud med de andre og passer enlig sig selv. Men da jeg købte ham lovede jeg gamle ejer at han ikke skulle andre steder. og det må jeg stå ved. Hvis han skal noget skal han slagtes/aflives. men han fejler jo ikke noget.

Så har jeg min låne hest Coco som jeg bruger som ridehest og har lånt i to år.

Men når tiden med Coco er over vil jeg gerne have en ung hest som jeg sev kan præge og træne og har der med gået med tanken om at købe et føl nu og så lege med den stille og roligt og efter hånden som den bliver ældre ligge mere træning deri. og så når Coco kommer hjem tænke på føllet på fuld tid og gør den stille og roligt klar til tidridning som 3-4 års.

Nu er jeg så 99% sikker på jeg har fundet føllet jeg gerne vil have. og hvis ALT økonomisk går som det skal det næste halve år kan jeg betale den af på den tid den skal være ved sin mor.
Men det er jo en stor chance at tage. Så skal jeg satse på livest drøm og købe følle eller skal jeg blive på den sikre side og se den gå til en anden side.

Når føllet er betalt vil der ikke blive nogen økonimiske problemer. Har opstaldnings sted som tager ungheste ind så det bliver heller ikke noget problem. og har rigeligt af tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal/skal ikke- Dilemma
Kommentér på:
Skal/skal ikke- Dilemma

Annonce