20. sep 2009 Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Må man virkelig kun give høj? :) {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der har lagt mærke til, at bedømmelserne enten hedder høj, x-høj eller ingenting? - jeg gør det også selv vel og mærket.
Er det virkelig tendensen? Det er jo ikke selve hesten jeg angriber, hvis jeg skulle finde på at give en lav eller middel. Det er jo billederne der er taget og teksten? Men folk bliver så skide sure hvis det sker, og det tør jeg da slet ikke begynde på!
I min verden BURDE lav være til en dårlig profil, med få, ens billeder og dårlig tekst. Middel til den middelgode profil, som alle kan lave med få midler og tid. Høj til den gode profil, med gode billeder og god tekst, og x-høj til de profiler, der virkelig skinner igennem. Ikke nødvendigvis dem med 2 romaners tekst og prof billeder, men de profiler man husker.
Hvad tænker i om det?
okt 2007
Følger: 72 Følgere: 142 Heste: 25 Emner: 154 Svar: 1.570
Til gengæld kunne jeg godt tænke mig man kom med en kommentar hvis man giver middel eller lav, så man har en chance for at forbedre det på profilen der måtte være galt
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
CoDoK: Det er egentligt trist at det skal være sådan, ikke?
Lillepigen: Ja, begrundelser er fair. Jeg har en hest oprettet på min profil, som jeg godt ved ikke fortjener mere end middel grundet billeder og tekst. Alligevel får jeg jævnligt høj.
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 96 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 409
apr 2008
Følger: 243 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.407
Men jeg bedømmer hestene, som de skal, lav, middel eller høj, alt efter hvad jeg selv synes. At folk skriver ''begrund svar hvis lav, eller middel'' har jeg bare slet ikke fattet. Får man lav, burde man selv kunne se, hvorfor, f.eks. hvis man kun har fem ens billeeg der, og en meget meget kort tekst. Er det for meget at forlange, at man selv burde ''bygge'' sin profil, efter den karakter man ønsker?
Det rager mig en papand, når folk giver hævnkaraktere. Det er latterligt, og det viser bare, at man ikke tør stå på egne ben, og evt. stå ved, at ens profil ikke var god nok. Jeg reagerer slet ikke på sådanne folk, det er spild af tid.
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.356
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.356
maj 2008
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 553
Jeg ser på: om profilen er derefter - lækkert stillet op, smuk/sød/kær/rar/anderledes hest, gode og forskellige billeder, god let læselig tekst (ikke for lidt, ikke for meget), der er brugt lidt tid på den, nye opdaterede billeder, god forklarende tekst ved billederne (hvad er det jeg ser på) - sådan at jeg smiler af at se billederne og profilen.
Hvis jeg ikke bliver fanget eller kan mærke jeg ikke gider læse teksten giver jeg ikke noget - kan ikke dømme om det er en middel eller lav bare fordi JEG keder mig...
mar 2012
Følger: 26 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 619
mar 2012
Desuden synes jeg (tror jeg vel alle gør, især folk på min alder) at deres hest er den flotteste og bedste i verden...
mar 2012
og ja det kan godt være at de godt kunne være bedre, men de er i hvert fald ikke direkte dårlige....
(undskyld jeg har skrevet rimelig mange gange nu D:)
sep 2009
sep 2009
maj 2008
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 553
Hvis hesten så også har kanon udstråling og ser lækker og velpasset ud så giver det jo lige lidt ekstra til indtrykket.
Min miniature er temmelig rund og ligner på ingen måde en lækker smækker højt præmieret mini - men hun har en kanon udstråling og på nogle billeder ligner hun en million. Sådan noget kan jo sagtens give en høj, at man gør alt for at hun tager sig godt ud på billeder og at jeg så giiiiiider lægge dem ind. Det får jeg en karakter for. Ligesom i det virkelige liv
Må man virkelig kun give høj? :)