{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God lommeregner til gymnasiet?
  • #1   30. apr 2012 Texas Instrument, som minimum Ti-89 - ved ikke om der er blevet lavet en ny tilsvarende siden jeg gik på gym smiley Men fantastisk lommeregner, bruger den til alt selv den dag i dag smiley

• #2   30. apr 2012 Vent til du får noget information fra skolen, da det er ret forskelligt hvad der benyttes!

Det er nogle dyre lommeregnere man bruger på A-niveau, har selv givet 1500 for min, så det ville være synd hvis du købte noget forkert. Min matematiklære forklarede os den første dag hvilken lommeregner vi skulle bruge og ret hurtigt var der en der meldte ud, at hvis vi købte dem samlet (30 stk.) kunne vi få rabat. Hvilket vi så gjorde smiley

• #5   30. apr 2012 Det kan godt være, at jeg skulle vente med at købe en. Jeg må spørge min matematiklærer, når jeg starter. Så går jeg i hvert fald ikke forkert i byen:-).

Tak for hjælpen alle sammen:-)

• #6   30. apr 2012 Vent!
    Nogle steder skal man have TI-89.. men flere og flere gymnasier er begyndt at gøre det hele på computer, så får du et program som du bare skal installere;)

• #7   30. apr 2012 Det kunne da være smart, hvis man kunne bruge et program på computeren:-).

• #8   30. apr 2012 Vent med at købe en!
    På min skole kan, man hvis man har windows på sin computer, nøjes med at downloade et gratis program, som hedder Wordmat.

• #9   30. apr 2012 Jeg har matematik på B niveau og der skulle hver elev af med 1500 for en TI-Nspire, en kæmpe lommeregner der kan en del smiley Men der kommer hele iden nye lommeregnere, så vent til din matematiklærer giver jer instrukser. Skolerne har gerne arrangeret et tilbud med en sælger, så det er smartest at købe gennem dem smiley

• #10   30. apr 2012 Jeg skulle faktisk lige til at tilføje det: jeg bruger slet ikke min lommeregner - kun det program der medfølger til computeren smiley
    Så det er meget forskelligt, nogen steder kører de stadig TI-89, andre TI-Nspire og nogle steder bruger de kun computeren. Jeg vil heller ikke tro, at det er påkrævet fra dag ét, at i har lommeregneren klar - langt de fleste steder er det første forløb bogstavregning, reducering mm, for at få generalle regneregler på plads - derfor er en lommeregner ikke er påkrævet.

• #11   30. apr 2012 Og hvis du skal bruge en, kan du ofte købe brugt af elever fra 3.g, som ikke har matematik mere...

• #12   30. apr 2012 Vi kører TI-30 også har vi maple (regneprogram der kan ALT, stort set) på computeren. smiley

• #13   30. apr 2012 På mit gym er det blot nødvendigt med et matematikprogram til computeren. Vi bruger Ti-nspire cas. Den kan også fås som håndholdt, men de fra klassen der har brugt 1300 på den, bruger den ikke da programmet er meget bedre mht. opgaver og afleveringer. smiley

1 års licens koster 180 kr.. smiley

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Svar: 1
Kommentér på:
God lommeregner til gymnasiet?

Annonce