{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Konfirmationsgave til søster? :) {{forumTopicSubject}}

Hej hg smiley

Ja som overskriften lyder, what to do? smiley
Hun er ikke så meget til de "klassiske" konfirmationsgaver. Eller dog, hun ønsker sig iphone 4 såå.
Nå men hun har sagt til mig at jeg skal være kreativ.
Tænkte på at købe nogle forskellige ting til hende. Men hvad?
Hun kan godt lide musik (stort set alt slags)
Og speciele ting/tøj. Hun går meget op i sin stil.

Da jeg selv betaler for gaven har jeg et maks beløb det må koste. Det er 1000 kr. Så en gave til mellem 500 og 1000 kr.
Håber i kan hjælpe mig hg! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konfirmationsgave til søster? :)
  • #1   1. maj 2012 Du skriver hun kan lide musik... smiley
    Skriv en sang til hende? smiley
    Det gjorde jeg til min søster, hun blev meget glad for den smiley
    Selvom jeg blev genert, og først sang den til hende da der ikke var så mange gæster smiley


  • #3   1. maj 2012 Halbe:
    Hun har en meget speciel smag ang. tøjstil.
    Hun er ikke så meget til smykker.
    Hun synger og spiller klaver i fritiden, men er også begyndt at løbe for at få motion.
    Hun går meget op i at have make-up på, men gør det MEGET naturligt. Så make-up med naturlige farver uden glimmer smiley

    Laura: Ej puha det er jeg ALT for genert til! xD

    CoDoK: Rigtig god idé! Men hun laver også sådan en slags kurv til en af hendes veninder i konfirmationsgave. Bare sammen med en masse andre. Så ved ikke om kan lave det. Bliver det for meget efterligning? smiley


  • #5   1. maj 2012 Hva med at lave en hygge tur med hende istedet hvor i tager i wellnes, en tur i lalandi eller hva hun nu kan lide

  • #6   1. maj 2012 Har overvejet en tur i tivoli hvor alt er betalt smiley

  • #7   1. maj 2012 Du kan købe sådan en "oplevelse" til hende, hvor det kan være restaurant, well-ness, hotel ophold for to, brunch osv . smiley

  • #8   1. maj 2012 Vis du skal lave sådan en kurve syns jeg du skal lave lidt sjov og spas med hende og gøre hende lidt pinlig os men nu ved jeg ikk om hun er kommet i det stadi hvor hun dyrker sex unge nu til dags starter jo tidligt men giv hende det du havde tænkt dig + nogen kondomer og en lille dildo de bliver så pinlige over det når de åbner gaven men begynder til sidst bare og grine af det

    kan selv nævne på en klasse tur hvor en af tøserne havde fødselsdag på turen var drengene så frække at give hende en dildo i gave både fordi hun pev over at hun savnet kærsten men os for at gøre hende lidt pinlig og rigtig nok blev hun lidt flov i det hun åbnet den men på resten af turen grinte vi alle af det mener vi var omkring 14-15 år den gang


  • #9   1. maj 2012 Jeg var til konfirmation i søndags, hos min veninde, som nærmest er min søster, og jeg gav hende, sammen med 2 andre veninder, en kurv med lidt tøj, smykker, lidt rideting og et kort fra os alle 3 i. Så havde jeg også købt nogle fine øreringe, og skrevet et meget personligt kort kun fra mig!(-:

  • #10   1. maj 2012 Min veninde fik en oplevelse af hendes 2 storesøstre, hvor de først skal ud og rulle på vandet i sådan en kæmpe bold, så noget massage-pleje ting og til sidst ud at spise. Det blev hun også rigtig glad for!

  • #11   1. maj 2012 Super gode idéer! smiley Men nu er min søster hjemme så må hellere lige gå væk fra det her indlæg inden hun ser det xD

Kommentér på:
Konfirmationsgave til søster? :)

Annonce