686 visninger
|
Oprettet:
Falsk varebetegnelse - jeg bliver sur ! {{forumTopicSubject}}
Gang på gang ser jeg herinde at folk prøver at sælge noget under et andet navn/mærke end det egentlig er. Det betyder at de oplyser en helt anden nypris end hvad den rent faktisk er.
Jeg bliver dælme gal. ikke nødvendigvis fordi det er mig der vil købe varen, men jeg bliver bare så sur når folk prøver at snyde andre, som måske ikke har gennemskuet at varen ikke er en tredjedel så meget værd som sælger oplyser.
Er det kun mig som rent faktisk "googler" en vare inden jeg køber den brugt?
dec 2005
Følger: 170 Følgere: 201 Heste: 6 Emner: 156 Svar: 2.039
Især nogle gamle sadelmodeller fra p-lindberg.dk, som blev solgt for 399 kr for nogle år siden , som jeg stadig ser kører rundt i marked, sidst jeg så en, sagde sælger at en nypris var 5000 og den var til salg for 3000kr,
Jeg plejer normalt at skrive en privatbesked til alle i annoncen om at de bliver snydt af sælger og alle jeg har skrevet til bliver simpelthen så glade for at man har gjort dem opmærksom på det. Så det håber jeg alle vil gøre - så jeg ikke selv bliver snydt en dag
dec 2005
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 882
Så for nylig et sæt med underlag og bandager fra Eurostat sat til salg for 1000 kr.
jeg håber sørme at en evt køber tjekker op på prisen inden de køber brugt.
Angående at sælge under forkert mærke....
Så for noget tid siden et alca pad sæt sat til salg som Snit...
Og det selvom at man kunne se mærker som absolut ikke lignede Anky.
Men går den, så er det da en fed fidus for sælgeren....
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 882
Snit = Anky
jun 2010
Følger: 52 Følgere: 54 Heste: 3 Emner: 32 Svar: 373
Jeg skriver så at jeg ved hvad det er for en, da jeg selv har den, men er lidt usikker, da den jeg tror (=ved) det er koster 1400 fra ny. To andre skriver at det er den samme som den ejg mener, men sælger bliver sur og nægter.
Så er det jo op til køberne selv at bedømme og de vil handle med hende/hvad de vil gi
Personligt synes jeg måske det er lige vildt nok at skrive til alle potentielle købere, synes man skal rette henvendelse til sælger først hvis man er sikker på at der er noget der ikke stemmer....
dec 2005
http://www.hestegalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=686867
jun 2010
Følger: 52 Følgere: 54 Heste: 3 Emner: 32 Svar: 373
Falsk varebetegnelse - jeg bliver sur !