{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

lone p
lone p
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

At svine sin chef til {{forumTopicSubject}}

Hej Heste folk.

Jeg har et problem.
Har en rigtig god veninde. Men der er en ting der irritere mig. Vi er under uddannelse sammen men har to forskellige praktik pladser. det vil sige to forskellige chefer. Men veninder skriver flere gange i ugen om hvilket dum svin, spasser og idiot hendes chef er. Det har stået på over en meget lang periode. og det forsætter,
syntes virkelig ikke hun kan være det bekendt da han hjælper hende færdig med hendes uddannelse, Hun for altid fri når hun ber om det.

Ved virkelig ikke om jeg skal gøre noget.
Det er udelukket at jeg går direkte til min veninde da hun bare vil diskuter og spille op. Og det gider jeg simpelthen ikke.
Har overvejet at snakke med vores studievejler om det. Men er bange for han vil sige mit navn, Har også overvejet at ringe direkte til hendes chef. Men igen er bange for mit navn vil komme frem og jeg bliver uvenner med hende og bliver dømt som sladder hanken.

Hvad ville i gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At svine sin chef til
  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #1   10. maj 2012 Jeg mener, at studievejlederen har tavshedspligt. (-: For ja, det kan hun da virkelig ikke være bekendt.

• #2   10. maj 2012 jeg ville nok blande mig udenom, og lad vær med at kommenterer videre på det når hun skriver det til dig.

btw hun lyder da ikke som din veninde hvis du ikke engang vil gå til hende først? hvis du går til chefen eller vejlederen går du da bag hendes ryg, det synes jeg ærlig talt ikke du ville kunne være bekendt.

• #3   10. maj 2012
    Bland dig uden om :o)
    Du arbejder der ikke og er ikke hende.

• lone p
    lone p Tilmeldt:
    mar 2012

#4   10. maj 2012 Hun skriver det jo ikke kun til mig, Men på hendes status inde på facebook.

Jeg har bare besluttet mig for at jeg ikke vil lægge op til nogen diskutioner med hende. Hverken med arbejde, hest, venner, byture eller andet. Vi kan fint snakke sammen og er der altid for hinanden hvis vi har problemer. Men jeg gider ikke diskuter med hende.

• #5   10. maj 2012 Hmm har hun forklaret konkret hvorfor hun mener han er et svin, spasser og andre ting??
    Jeg tænker lidt, er der noget som du ikke ved??

Det jeg mener er, kan der ske at foregå noget som du ikke kender til??
    Altså at han måske er ubehagelig at arbejde for eller at han kræver for meget eller hvad det nu kan være??

Hvis ikke det er årsagen, så synes jeg du skal sige direkte til hende, at du ikke har lyst til at høre om det.
    Det skal jo ikke hænge på dig, at hun er utilfreds med en chef.

Men jeg synes bestemt det er en meget dårlig ide, at du går bag om hendes ryg og siger noget til hendes chef....
    Så skal du i hvert fald nok ikke regne med at hun er din veninde længere.

• #6   10. maj 2012 bed hende om ikke at sige sådan noget på fb, det kunne være chefen fandt ud af det. Andet skal du ikke gøre

• lone p
    lone p Tilmeldt:
    mar 2012

#7   10. maj 2012 At en mand kan være så syg i hovedet og ringe og true en, gør ham fandme bare mere barnlig! Møder jeg nogensinde sådan en person igen hilser jeg fandme ikke engang skynder mig og løbe for mit hovede skyld! Utroligt man kan blive så rasende på et sek!!! September hvor bliver du af?!

^Fordi han ikke ville skrive under på nogle papir til skolen fordi han ikke mener hun er "klar" til at tage på skolen da hun bruger hendes mobil i arbejdstiden selvom hun ikke må. og at hun svare ham igen på alt hvad han siger til hende.

• #9   10. maj 2012 igen ja det kan godt være hun ikke burde snakke sådan om sin chef, men det er som sådan ikke noget du burde blande dig i;)

• #10   11. maj 2012 Hvad snakker du om i det sidste indlæg??? Du har opstillet tråden som om det er din veninden der piver og ikke chefen der er noget med

• #11   11. maj 2012 Tror din veninde skal komme tilbage til virkeligheden og ikke leve i sin lille drømmeverden om at hun er ligeså højt stillet som hendes chef - for sådan er det bare ikke (:

• #12   11. maj 2012 Mon ikke hun pynter lidt på sandheden?

Hvis han virkelig var så slem, fandt hun vel en anden praktikplads?

Jeg ville ikke gøre noget ved det - bare gøre hende opmærksom på alle de sager der har været de senere år med folk der er blevet fyret, fordi de har svinet deres chef eller arbejdsplads til... På et eller andet tidspunkt skal han nok finde ud af det. Det kræver bare et skærmprint fra en, der har fået nok af at høre på hende...

Og så skal hun huske at hun kan blive anmeldt for injurier, hvis det ikke er sandt, det hun skriver, for hun må ikke stille en uskyldig person så dårligt offentligt...

• #13   11. maj 2012 Hvis det var min veninde ville jeg nu alligevel tage en snak med hende, er det ikke det man har gode veninder til?
    Måske har hun virkelig problemer, eller også gør den virkelige verden bare ondt, hvis hun ikke har været vant til at der bliver stillet krav til hende. Men kan vi jo ikke sidde og vurdere baf skærmen, er dig der kender hende ; )

Ville bestemt ikke kontakte hendes chef, ville være at stikke hende i ryggen, synes jeg.

Kommentér på:
At svine sin chef til

Annonce