{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Hjælp har plag og er nervøs rytter {{forumTopicSubject}}

Hej der ude

Ja jeg sidder og tænker jeg har en plag der blev 2 år i marts og jeg elsker hende virkelig meget og vi har et okay forhold fra jorden, hun kan ikke mere end hun skal kunne, vi træner det hun kan og sådan..

Men jeg er som sagt så er jeg selv en meget nervøs rytter og bestemt ikke modig og er kommet lidt i tvivl om jeg overhovedet kan komme til at ride en unghest når den tid kommer..

min baby springer sindsygt godt (hun springer 130 over hegnet) og jeg har aldrig prøvet at springe og kommer heller ikke til det..

hvad ville i gøre ville i se tiden an eller ville i vudere at hun ville kunne få en bedre ejer i fremtiden for hvad nu hvis jeg ikke kommer til at kunne ride hende

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp har plag og er nervøs rytter
  • #1   13. maj 2012
    Jeg ville hvert fald sørge for at have en der har meget erfaring med tilridning og ungheste til at hjælpe med tilridningen når det kommer så langt smiley

• #2   13. maj 2012 min plan er at sende hende i tilridning for det har jeg slet ikke nerver til

• #3   13. maj 2012 Jeg ville sende den i tilridning og så få en masse hjælp til at komme på den selv med tiden. De fleste der tilrider vil gerne have at ejeren kommer på når hesten er klar til det, så de kan guide ejeren til at gøre det rigtige smiley

• #4   13. maj 2012 ja hvis du kan sende den i tilridningen vil det være godt.. jeg stod i samme situation med min unghest.. er også en nervøs rytter.. jeg havde ikke råd til tilridningen og jeg blev smidt af, jeg valgte og sælge min. da vi ikke passe sammen og jeg havde bedst af en hest der var ældre og havde mere erfaringen

• #5   13. maj 2012 tror os jeg har det bedre med en ældre godt redet hest, men alligevel har ejet den hest i 2 år nu

• #6   13. maj 2012 Jeg er i samme situation har en hoppe på tre som jeg har haft i godt to år nu. Dog har vi et godt bånd fra jorden af og indtil videre tager hun det hele i stiv arm. Dog er jeg selv en nervøs rytter og tanken har også slået mig om jeg kommer til at ride hende og har Heller ikke råd til tilridning, men hun er min drømme hest og perfekt til det jeg skal bruge hende til. Er desværre bare nået dertil at vi ikke kan komme videre på grund af erfaring fra min side og mod:(
    Men jeg giver det en chance frem til næste forår ellers bliver jeg nok nødt til at fine hende et nyt hjem da hun fortjener at blive brugt

• #7   13. maj 2012 Jeg har lige sendt min 3 års i ridning i torsdags og er bare vildt spændt. Er ikke en nervøs rytter men hesten er meget opmærksom og v

• #8   13. maj 2012 Hov og kan ikke slette indlægget, da man åbenbart kun må slette et pr døgn smiley men som sagt er min hest meget opmærksom og vågen så har valgt at det er bedst for den at komme i prof tilridning selvom det er dyrt

Kommentér på:
Hjælp har plag og er nervøs rytter

Annonce