{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Healing af hest :)
  • #2   25. maj 2012 Jeg havde nogle tillidsproblemer med min hest, og jeg prøvede alt muligt horsemaship og sådan, og der var ikke så meget der hjalp. Men så kunne min mormor tilfældigvis sådan noget healings noget, som var en slags massage blandet med healing, hvor hun feks. blev fuldstændigt afslappet hvis man rørte et bestemt sted i panden. Og det virkede super godt smiley Det var noget jeg selv kunne gøre, og jeg lærte det hurtigt. Men jeg har aldrig haft en prof. ud og gøre noget af den slags smiley
    Jeg er stadig lidt skeptisk, men det virkede jo for mig, mere en så meget andet gjorde.
    nu ved jeg godt nok ikke hvilken forbindelse det er i, at du skal have den healet smiley


  • #3   25. maj 2012 jeg har haft en Healer ude til min gamle hest, skal lige siges at jeg ikke troede på sådan noget, men mig og min gamle hest hade vansklige problemer i at kommer fra gallop til trav, og siden den dag hun hade været derude har der ALDRIG været noget problem for os mere UTROLIGT!

  • #4   25. maj 2012 Tror bestemt heller ikke på hestehviskere og sådan. Min veninde havde en ud på hendes pony, og for det første var man ved at flække af grin fordi at hun bogstaveligt talt står og siger at hun snakker med hestens tanker. Og det rækker min fantasi altså langt fra til.. for det andet hjalp det heller ikke en skid smiley
    Men healing, Det synes jeg virker, selv om det måske lyder lidt mere overnaturligt smiley


  • #5   25. maj 2012 Alle mennesker kan lære at Heale smiley

    der er ikke så meget trylleri i det smiley Healing virker på rigtig mange gode måder, så måske der er lidt mere imellem himmel og jord end man regner med, ikke for at lyde overtroisk smiley nu har jeg bare selv oplevet så mange ting på egen krop inden for healing og hypnose smiley


  • #6   25. maj 2012 det kommer sig af, af hende der havde min hoppe før hende jeg har købt hende af er healer, jeg har idag snakket med hende og hun syntes hun skyldte min hoppe en omgang healing fordi hun solgte hende til en dyremishandler!

    Nå men ja, aner ikke hvad jeg skal forvente, men jeg glæder mig da lidt alligevel (:
    Kunne godt tænke mig af prøve det på egen krop, og se om der var nogen ændring? (: nu må vi se


  • #7   25. maj 2012 må man spørger om hvilken problemer du har med hende? smiley

  • #8   25. maj 2012 Jamen hun går med føl fx, han er 12dage idag og hun er HELT ligeglad med ham, jeg kan tage hende med mig og han bliver ved de andre, han er ligeglad og hun kalder hverken eller andet, han må ikke rigtig patte osv.

    men udover det er der INGEN problemer med hende smiley


  • #9   25. maj 2012 en fra min mors arbejde er clairvoyant og healer og sådan noget, hun ser ''spøgelser'' gå rundt mellem os som om de bare skal være der:)

    nå men en dag var hun hjemme ved os og vi havde lige fået ny sofa, og jeg blev ved med at sige til vores hund han ikke måtte hoppe op, så tog hun ham hen og nussede ham lidt og til sidst sagde hun til ham '' er det en deal'' og siden da har han aldrig været i sofaen, og det er en halvt år siden nu, og i vores gamle sofaer lå han tit i.
    hun kunne også fortælle at han ikke ville have vi nullerede hans øre, da det gjorde ondt.

    hun kunne så også lige fortælle at vi havde en spøgelse, en gammel sømand, så det har så gjordt at jeg ikke turde sove alene ude ved min mor XD

    er meget overtroisk, og er sikker på at hvis jeg ser et spøgelse i mors hus kommer jeg aldrig tilbage:)

    hende fra min mors arbejde sagde også hun kunne komme ud til vores heste hvis de var syge eller der var noget.

    og så fortalte hun at alle kan heale, det er også healing når en mor trøster ens barn, det er bare ikke alle der ved det:)


Kommentér på:
Healing af hest :)

Annonce