{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mand dræbt af tiger i kbh zoo
  • #1   11. jul 2012 er der da kommet flere oplysninger?? har hørt noget om at de tror det er selvmord

  • #3   11. jul 2012
    For at ville ind i et tiger bur skal man VIRKELIG ville derind og de fleste kan vist regne ud at tigere ikke bare lige er nogle man går hen og klapper.

    Så... Ja selvfølgelig ender det ud i en død mand.


  • #4   11. jul 2012 Sikke en dum afstemning de har sat gang i.. Om dyrene skal aflives efter de har angrebet den 21-årige. Gu skal de da ej. Det er vilde dyr og de følger deres natur. Mennesket kunne for guds skyld have blevet ude så..

  • #5   11. jul 2012 nej selvfølig skal de ikke aflives det er vilde dyr og der er sq da en grund til der er så forsvarligt lukket inde, når man selv går der ind er man sq også selv skyld i at dø

  • #6   11. jul 2012 Lige under artiklen har BT lavet en afstemning om, hvorvidt tigerne skal aflives, og selvfølgelig skal de IKKE det.

    Sikke en nar, han kunne bare lade være smiley


  • #7   11. jul 2012 hov, det havde en anden set ;-).

  • #8   11. jul 2012 Han må virkelig have haft det psykisk dårligt, hvis han ligefrem ville dræbes af en tiger! Og selvfølgelig skal tigerene ikke aflives! Det er for fanden da et vildt dyr, de skal da leve som de vil. Der er nok også en grund til at de er beskyttet så godt? Man fanger dem jo heller ikke, for at ændre deres adfærd fuldstændigt!
    Det er da for latterligt.


  • #9   11. jul 2012 Stakkels unge syge mand det må være en forfærdenlig måde at dø på.

  • #10   11. jul 2012 ja, det må være selvmord. der er både hegn og vand omkring tigrene. så man skal virkelig VILLE derind.

  • #11   11. jul 2012 Hehe nu må man slet ikk dræbe tiger så nej de bliver ikk aflivet hehe


    men jah manden her nok været langt væk på noget eller ville jah begå selvmord på en jah alternertiv måde..


  • #12   11. jul 2012 det værste er ham gæsten de har intevivet, som sagde han da også havde gået og troet tigerne var halvtamme.. ej men kom da videre.. folk er sku dummmere end poitiet tillader

  • #14   11. jul 2012 det mest utroligt er at de har kikket video overvågning i egennem for hele parken men der er ikke noget med ham på de kan ikke finde ud af hvordan han er kommet ind og ind til tigerne han er ikke ¨på video overvågning

  • #15   13. jul 2012 Hov hov, snak lige pænt om min kære ven.
    Det kommer som et kæmpe chok for os alle, han har haft et hårdt liv og det har sat sine præg, selvmord eller ej skal jeg ikke kunne sige. Men det er da usmageligt og respektløst.


  • #16   13. jul 2012 er ked af at sige det men har ikke ondt af folk der begår selvmord desværre , syntes det er egoistisk.. men har til gengæld ondt af hans efterladte familie venner osv. og ikke mindst de dyrepasser der fandt ham, man byder andre mennersker meget hvis man hopper ind i et bur med tigere, og især de stakkels mennesker der finder en.

    jeg har ondt af dig over dit tab, det er aldrig sjovt at miste en man har kær.


  • #17   13. jul 2012 Det er jo endnu ikke bevist om det var selvmord eller ej.
    Han var kommet ud i noget lort, og skyldte penge - det er førhen set at man bliver kørt væk og får nogle valgmuligheder, eks. Enten at se sin bedsteven få tæsk, ellers vil de slå din familie ihjel og så videre. Måske det er det ultimatum han har fået, han var en stille og rolig fyr, helt nede på jorden med drømme om at blive gymnasielærer, han havde enormt meget respekt for hans mor, så tror måske at abol har fået nok den dag de er mødt om på hans mors bopæl.


  • #18   13. jul 2012 ja det har jeg godt hørt, men stadigvæk har han selv valgt at gå ind til tigerne, han har jo haft andre valg.. at gå til politiet,at gå under jorden osv.

    men uanset hvad er det tragisk og i får ham aldrig tilbage om det var selvmord eller ej


  • #19   13. jul 2012 Vi kan heller ikke sige om han er blevet jagtet eller presset til at gå derind, det er ting vi aldrig får svar på. Det er slet ikke abol at gøre sådan, så han må ha været presset til det sidste han har garanteret ikke ku' se nogen løsning, han forsøgte trodsalt at skaffe de penge. Har det ikke været pres fra deres side, er jeg sikker på at det er fordi hans mor skulle opleve det.

  • #20   13. jul 2012 det er tragisk med denne unge mand, og alle mine tanker går til hans familie.
    men der kan være mange grunde til han har gjort det,men han har som sagt selv valgt at tage springet om han er presset eller ej, ligesom rygterne siger så har han jo også været på staden og ryge en fed, så påvirket har han som sagt også været,så helt stille og rolig må han da ikke helt havde været også når han omgik det forkerte folk desværre..


  • #21   13. jul 2012 Charlotte - Abolfazi og jeg røg jævnligt en fed, så det har ikke haft det store at sige mht. Men ja han var kommet ud hvor han ikke kunne bunde, hvad der er sket... Er der jo ingen der ved smiley

  • #22   13. jul 2012 Synes på ingen måde I skal konkludere at han begik selvmord, der kan være mange ting der gør at han reagere på den måde. At tale nedladende og nærmest dårligt om ham, at gøre grin med hans død er IKKE IORDEN!!

    DET VISER JO BLOT AT DET DANSKE SYSTEM, MULIGVIS HAR SVIGTET IGEN - HVIS DETTE HAR VÆRET SELVMORD!
    Dem der NYDER, ELSKER, VÆRESÆTTER LIVET ville aldrig begå selvmord.

    Jeg bliver rigtig vred, når folk kan grine af døden, jeg har selv for nyligt mistet min bedsteven, og det et fandens hårdt - & IKKE NOGET DER SKAL GØRES GRIN MED.

    tænk på de pårørende istedet!


  • #23   13. jul 2012 Den sociale taber - mange tak, han var nu ganske livsglad, selvfølgelig havde han hans at kæmpe med i forhold til hand barndom, men det snakkede han og jeg meget åbent om, han er sinpelthen bare kommet derud hvor han ikke kan bunde. smiley

  • #24   13. jul 2012 Men at han er kommet så langt ud at han ikke kan bunde, er ikke ens betydning med at han har begået selvmord. Han kan have været truet inden hændelsen skete, og han derfor har valgt denne løsning - så længe der ikke er konkluderet at han har begået selvmord, HAR HAN IKKE BEGÅET SELVMORD!

    Føler med dig, kan ikke selv forstille mig at skulle gå igennem, da jeg lige har været igennem igen..


  • #25   13. jul 2012 den sociale taber, ved ikke lige hvem du på peger i indlæget, men jeg ved udmærket hvad jeg siger, har mistet min mands bror til kraft og min kære søster to mdr efter så ved skam godt at døden ikke er noget at spøge med og ja de efterladtet er dem det hele går ud over desværre, jeg tænker meget på familien..

    jtk når man blander stoffer med psyken så ender det desværre tit gal, siger ikke at det er det der har gjort det,men når man kommer i sådan nogle miljøer er deet jo ikke altid man har rent mel i posen..



  • #26   13. jul 2012 Dem jeg hentyder til, ved det vidst godt selv, hvis du føler at det er til dig, så er det nok også til dig. Jeg gider ikke stå og udpege hvem der har skrevet hvad, ligesom i børnehaven. Lad være med at tage det så tungt, men hvis du sover bedre i nat hvis det ikke er dig - så sig til dig selv det ikke er til dig.

    Jeg mener blot, at hvis man kan grine af de folk der begår selvmord, så er der satme noget galt med deres opdragelse - fordi det er ikke iorden!


  • #27   13. jul 2012 Har netop skrevet ovenover at det hverken kan be eller afkr.

    Charlotte - det har været noget rod med nogle penge.


  • #28   13. jul 2012 ved ikke lige hvad man skal sige til dig den sociale taber, men hvis du mener du bliver større ind 17 år af at skrive sådan til andre, ja så kan jeg godt se det,men syntes ikke der nogle der griner af at han er død,men ligesom dig er der andre der har en anden mening og holdning til det han har gjort og tror ikke du ved mere om sagen end resten af danmarks befolkning gør..

    jtk ja det er noget pis når sådan noget sker og det er hårdt for både dig og familien og sender kun positive tanker til jer og håber i snakker meget om det så sorgen er til at holde ud,for kan sige for mit vedkommen bliver sorgen ikke mindre men kroppen lære at leve med det og sagnet bliver aldrig mindre desværre..


  • #29   13. jul 2012 jeg syntes heller ikke der er nogen her der spøger med døden ?? manden er desvære død og vi taler om det, og folk siger som logik jo er at går man ind til tigere ved man jo at man er heldig hvis man overlever, så i den forstand mener folk det er dumt.. der er jo ingen der har sagt at manden er dum men det han gjorde var dumt.. jeg mener ligeledes at selvmord er egoistisk, da det jo bare er enden for en selv. men ´familien der lider under det valg.. for ind til tigerne er vi alle enige om han selv er kommet. hans familie lider under det nu, og de dyrpassere der fandt ham har jo så absolut heller ikke selv valgt det. de måtte til krise psykolog, så det er hvad der menes med egoistisk. men stadig trakisk

  • #30   14. jul 2012 HG har ingen aldersgrænse, dette indlæg er ikke til en bestemt aldersgruppe, så at du kommentere på min alder, det forstår jeg ikke!

    Jeg kan da komme med eksempler på hvor det går vidt for sig.

    "Nå man er så dum, så fortjener man et eller andet sted at dø."

    "Sikke en nar, han kunne bare lade være"

    Men hvis du ikke føler at den er sat på dig . charlotte h, så stopper vi den her. Ser ingen grund til at køre videre i det, du har din og jeg har min holdning, og syn på livet.

    God aften til dig.


  • #31   14. jul 2012 har aldrig sagt med alders gruppe men som sagt er du 17 år,og skal pointere hvad andre mener fordi du har en anden mening. du starter denne provkerende måde at skrive på så tror du da vel ikke du bare for lov til at gå fri, nogle gange skal man tænke over hvor,hvordan man skriver tingene og jeg svare tilbage pænt og får sådan en latterlig provkerne tiltale fra dig om med at hvis jeg sover bedre osv.
    nej nej du skal lige formulere dine udtaleser ordenligt hvis man ikke vil have det bliver personligt som du jo starter med..
    og jeg har skam en god aften smiley


  • #32   14. jul 2012 Vi ved jo stadig ikke om han er sprunget af egen fri vilje, om han er blevet presset til det, jagtet, fået et ultimatum, tror simpelthen ikke på han er faldet.

    Men jeg tager i zoo idag og ligger blomster.


  • #33   14. jul 2012 jtk det er rigtigt, kan du have en god dag smiley

  • #34   14. jul 2012 Mange tak smiley

Kommentér på:
mand dræbt af tiger i kbh zoo

Annonce