{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OMG Langt hår !!!
  • #1   18. jul 2012 jeg har lige fået mit klippet af :O) super lækkert!!!

• #4   18. jul 2012 Klip det smiley

• #5   18. jul 2012 Der er da ikk noget hår som er for langt til og lave en knold..

Jeg klippede mit hår.. og er sååååh glad for det..

• #6   18. jul 2012 En knold med sådan en "donut" eller bare en hestehale smiley
    Jeg har næsten det modsatte af dig, meget tykt, meget træls og langt hår smiley

• #7   18. jul 2012 Mit hår er også meget glat og slet ikke til at holde ud når jeg ikke har noget i det.. Men jeg bruger sådan noget tørvoks - tror min hedder Osis Dust It, og den er virkeligt god! det gør det så meget lettere at få det til at blive hvor det skal og jeg kan have det løst uden problemer - det sidder godt og bliver væk fra ansigtet smiley

• #8   18. jul 2012 jeg har lidt det samme problem som dig, mit hår er også ret langt, men tyndt..

der er nogle elastikker der er for "stramme" til at de kan få den ekstra tur rundt om knolden, der gør at mit hår smutter ud af knolden, eller at knolden "glider nedaf"...

ellers forsøg med to elastikker, hvor du først laver hestehalen, og bagefter knolden :)..

og ja ellers flet det, eller brug de der store plasticspænder med "tænder" på begge sider hvor man trykker ind og så åbner det sig - sæt håret i en lav hestehale, saml hestehalen i en "pølse" og sæt spændet ud over pølsen smiley

• #10   18. jul 2012 Kan ikke nænne at klippe det af !!

Jeg må bare være dårlig til det med knolde så, for det ligner sku lort når jeg sætter det i en knold, men det lykkedes ind i mellem smiley Hvis jeg har det løst er det ud over det hele, fordi det er så fint.
    Og hårlak holder lidt på det, men det er som om det forsvinder efter lidt tid!!??
    Er simpelthen så dårlig til at flette, men øvelse gør jo mester.

Men ja havde helt glemt tør voks, det er intet mindre end fantastisk smiley

• #11   18. jul 2012 Klipper det? smiley

Eller også øver du dig på at sætte knold. Spørg evt. dine veninder ad, hvad de gør for at få deres til at sidde. Kan være, at din metode, lige netop IKKE fungerer for dit hår smiley

• #13   18. jul 2012 Jeg kender det problem så godt! Mit hår er dog det modsatte af dit, krøllet, tykt og så langt.
    Enten sætter jeg en virkelig høj hestehale og eller en knold. Når jeg skal lave en knold, sætter jeg bare en hestehale i den højde jeg vil have knolden skal være, så snor jeg mit hår og drejer det rundt om elastikken som en 'donut'. Knolden bliver så sat fast med en masse hårnåle.
    Dog skal knoldene jeg lave, sidde ret højt på mit hoved for ellers er mit hår for tungt og falder ned smiley

• #14   18. jul 2012 hende Maiken der ejer stedet hvor min hest står fletter hendes næsten hver dag! og det er også bare langt, men hvis dit hår er sundt, så lad ENDELIG være at prop kemikalier som hårlak osv i!
    Du kan faktisk donere dit hår til parykker (vil jeg forslå hvis du alligevel klipper det af)

Mvh Heidi Christensen

• #15   18. jul 2012 jeg sætter mit hår op i en hestehale med et elastik, fletter det, eller bruger sådan en valk, til daglig, og i byen lader jeg det bare hænge løst, da det er umuligt at det holder hvis jeg sætter det op.
    mit hår er langt(midt ryggen/lænden) tykt, og tungt

• #16   18. jul 2012 jeg ved ikke hvor langt dit er... men mit går ned over min len når det er løst... er også sådan noget fint fe hår noget, sætter det som regl op i en MEGET høj heste hale, da den som regl falder ned i løbet af dagen, andre gange er det løst, i meget sjælde tildfælde er det flettet... var selv tæt på at klippe alt mit af fordi det v ar skide ireterende, men fik klippet etager og skråt pandehår... og nu er det ikke nær så tungt og træls smiley

• #17   18. jul 2012 mit hår går til lænden og er rimelig tykt.
    Jeg har enten: Sidefletning, hestehale, knold eller rottehaler.
    Nogle gange har jeg også sat det op med sådan en spænde som kan samle det hele oven på hovedet.
    Jeg kan ikke klare at få mit hår ned i ansigtet, hvis jeg rider eller arbejder.

tjek hende her's videoer ud, hun kan altså noget med hår.
    http://www.youtube.com/watch?v=eKNTJ-ZBcn4&feature=relmfu

Særligt hendes 5halet fletning bruger jeg tit også til hesten.

Kommentér på:
OMG Langt hår !!!

Annonce