{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Løn...? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle HG'er smiley
Jeg vil bare hører om der er nogle der ved hvor mange penge man tjener på at gå med aviser om måneden.
Og hvor mange gange om ugen man skal...
Jeg har prøvet og tjekke på hjemmesider ang. løn men der står ikke noget smiley
Og nu tænker i sikkert at det her ikke har noget med heste at gøre, og det har det heller ikke. Udover at jeg skal tjene penge til min hest opstalding, næste år. Hvor jeg er gammel nok til det!
Så er der ikke nogle herinde på HG. der går med aviser, og ved hvor meget man tjener???....

Knus hende der ikke rigtig kan stave, og ikke ved hvordan man skal formulere sig! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løn...?
  • #1   22. jul 2012 Jeg fik omkring 850 om mdr. for min rute, jeg gik med aviser hver lørdag og havde omkring 250 husstande smiley .

    Lønnen kommer meget an på din rute og hvor mange gange du går med aviserne om ugen :). Der var aldrig reklamer nok da jeg gik med aviser - så derfor valgte jeg også at det gad jeg simpelthen ikke, lige meget hvor mange gange jeg sagde at jeg manglede 10-20 reklamer skete der ikke en skid ...


  • #2   22. jul 2012 Hej,
    Jeg tjener ca. 400 - 500 om måneden på at gå med aviser om tirsdagen.
    Det tager mig ca. en time per gang - men så har mine forældre også pakket dem til mig smiley


  • #3   22. jul 2012 Lyder godt. Jeg er villig til at gå 3-4 gange om ugen! Hvis det er muligt jo smiley

  • #4   22. jul 2012 Dengang for en del år siden, da jeg gik med aviser og reklamer, var det hver lørdag.
    Jeg fik mellem 1000 og 1500 kr. om måneden, og havde 206 husstande smiley


  • #5   22. jul 2012 det er forskelligt, alt efter hvilke aviser du deler ud.
    jeg gik med dagbladet, og der kunne man vælge at tage 3, eller 6 dage, tror jeg nok - kan ikke helt huske det :b

    men man tjener penge, alt efter hvor mange husstande man skal ud til. så lønnen svinger meget smiley


  • #6   22. jul 2012 jeg gik 2 gange om ugen, og der gik mange timer med det og fik kun ca. 600kr for det. nu har jeg fået nyt arbejde hvor jeg tjener mellem 1500-2000 men kan også vælge og arbejde meget så jeg tjener 12000

  • #7   22. jul 2012 Her i Ribe får man en timeløn på 45 kr. smiley

  • #8   22. jul 2012 jeg knoklede med mine aviser, cyklede dem ud onsdag og lørdag, jeg havde en 350-400 hustande. Så det tog lang tid og var virkelig hårdt arbejde, især om sommeren når det var meget varmt eller om vinteren når der var sne. jeg væltede da også på isen og forstuede halebanet smiley

    Men jeg tjente en 2200 om måneden. også når der skulle telefonbøger ud et par gange om året, jeg fik 2 kroner pr bog.

    men lorte arbejde!!


  • #9   22. jul 2012 500- 1000 kr om måneden, det kommer an på hvor mange reklamer der er. Onsdag aviser og lørdag reklamer. Jeg har fire gader:-)

  • #10   22. jul 2012 det er ikke det mest interresante job - men mange folk derude på ruten er virkelig søde smiley jeg fik 100 kr af min søster for at gå 1 gang i måneden indtil jeg selv kunne få et job som avisbud og da jeg fik det tjente jeg ca. 500,- men det var kedeligt og tit meget vådt når det regnede

  • #11   22. jul 2012 er det Søndagsavisen, du vil gå med, er det een gang om ugen.!!

  • #12   22. jul 2012 Jeg gik med ugeaviser om tirsdagen og reklamer om lørdagen, jeg havde ca 350 husstande, men de lå tæt, så det var hurtigt klaret smiley aviserne skulle jeg selv pakke, det tog mig ca 20 min, og så tog det mig en time at dele dem ud, så 2 timer og 20 minutters arbejde om ugen, jeg fik mellem 1000 og 1300 kr hver måned smiley jeg var nu glad for det, havde jobbet til jeg blev 19, så flyttede jeg og måtte sige det op smiley

  • #13   22. jul 2012 jeg ved ikke nednu, hvor meget jeg får, men jeg går hver lørdag, med reklamer, og man skal jo være 13 for at gå med dem smiley mener kun man kan jo 1-2 gange om ugen smiley

  • #14   22. jul 2012 venstrebladet får man da hver dag? smiley

  • #15   22. jul 2012 venstrebladet ??? hva er det?

  • #16   22. jul 2012
    Gik med reklamer/aviser og fik 1500-2000kr om måneden, gik onsdag med 4 aviser og 3 reklamer, fredag 10 vel.
    Det var afregnet eftervægt, samt der var kørselgodtgørelse med fordi mine forældre kørte rundt i bil med dem da husene lå ude på landet, stedet lå nogle km. hvor jeg boede og det var ude på landet så der var langt imellem husene, ville heller ikke kunne have haft alle reklamerne på en gang.

    Var det ved blivomdeler.nu - og hvad man får afhænger slf. af hvor meget ( mere til jul med flere reklamer ) og hvor det er.

    Gik i en måned med Fyns Amts Avis i en måned med dem HVER dag, fik 700kr for det - det var ikke sjovt, især ikke fordi det var ude på landet og et stykke imellem husene.


  • #17   22. jul 2012 Det er en lokalavis. Lokalaviser udkommer vist 6 gange om ugen, det gør de i hvert fald hvor jeg bor smiley

Kommentér på:
Løn...?

Annonce