{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

KAN VAND FÅ "VANDBOOTS"...? {{forumTopicSubject}}

Har en lille forespørgelse...

Har en hest med enormt tørre forhove, men jeg smører og smører med fedt og alverdens, men der er bare ikke noget der virker åbenbart.

har lige lånt nogle klokker der er til at holde hoven fugtig, men det holder jo ikke længere end ganske kort tid før de tørrer.

Så ville høre om man kan få lukket "vandboots" eller lign hvor man kan holde fugten inde i længere tid af gange...?
Nogle der er lavet til dette....!!!

LÆG MEGET GERNE ET LINK TIL EVT FORESLAG HVIS I KENDER TIL NOGET....!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Automekaniker, montering af benzinfilter 1.500 kr.
  • Rep. af robotplæneklipper mrk. Stihl 1.700 kr.
  • Altanservice 17.685 kr.
  • Opsætning af tapet 1.500 kr.
  • Rense min altan/terrasse 230 kr.
  • Samling af køkken stol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KAN VAND FÅ "VANDBOOTS"...?
  • #2   23. jul 2012 Det ville jeg og gerne helst, men har ikke vandspiltov desværre... så tænker over hva jeg lige finder på istedet.
    Har heller ikke selv hørt om det, men kunne være der var noget lign.
    Har ikke været i ridesporten de sidste 10-12 år, så der er sket meget i mellemtiden..
    Så man kunne aldrig vide...!! :o)

• #4   23. jul 2012 Har ikke lige muligheden for at sætte hende i vandbad, for så var det det første jeg havde gjort.

• #5   23. jul 2012 levertran kan gøre underværker! havde samme problem med min pony, jeg blev også ved med at smøre olie og fedt på.. men min smed anbefalede levertran og det gjorde underværker på min lille hyp, og nu er der ingen problemer, smøre hans hove så godt som hver dag smiley

• #6   23. jul 2012 Man kan købe sådan en gummistøvle hvor man kan hælde vand i :-). Kan købes her: (link fjernet)

Bestil hellere en størrelse større, da de kan være lidt svære at få på.

Sæt hovene i vand i 10 minutter og smør derefter med OLIE! Ikke fedt :-). Almindelig madolie kan sagtens bruges. Anbefalet af smeden, og det virker perfekt.

• #7   23. jul 2012 Ja der er skam lavet "vand boots"... Det er et stykke tid siden de blev lavet.. Jeg ved ihvertfald McCabe Tack and Feed har en på lager og kan bestille flere hjem, så dem ville jeg ringe til og forhøre mig...

Skal du smøre noget på hovene, så sørg for det er de rigtige produkter, der tillader udefrakommende fugt at trænge igennem, men stadig holder på fugten indeni.. Kan anbefale Kevin Bacon, Carr Day and Martin og Hypona =)

• #8   23. jul 2012 Ja torskelevertran er den billigste og bedste måde at få fugtige hove og pæne hove på! smiley
    Bare gør hoven ren, hvis ikke du kan vaske den så bare børst den godt smiley
    Brug så en pensel til at smøre det ind i hoven med, bare rigeligt og grundigt over HELE hoven smiley
    Og gør det så hver dag ind til der er forbedring, og gør det derefter 1-2 gange i ugen smiley

• #9   23. jul 2012 ida & chanel
    Det var lige præcis dem jeg ledte efter... Mange tak. smiley

• #10   23. jul 2012 Levertranen skal da prøves ihvertfald... mange tak...!! smiley

• #11   23. jul 2012 jeg ville ihvertfald prøve med levertran først for hvis det virker er der jo ingen grund til at købe vand boots smiley -håber du finder noget der virker! smiley

• #12   23. jul 2012 Hovene skal vaskes rene inden man smører noget på eller sætter dem i blød, ellers vil jorden jo blokere for optagelsen.... Meget vigtigt....

• #13   23. jul 2012 levertranolie gør virkelig hovene lækre og bløde efter få behandlinger.. men råder dig til når de er bløde igen, maks 2 gange om ugen.. FUUUCK det lugter af fisk smiley

husk at smøre inde i hoven også smiley

Kommentér på:
KAN VAND FÅ "VANDBOOTS"...?

Annonce