{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

utrolig mærkeligt - drøm... {{forumTopicSubject}}

Hej HG. Håber at nogle kan hjælpe mig her, da jeg synes det var sygt underligt og ikke mindst - skræmmende..

Jeg sover (surprise) og drømmer at en mand ligger sin hånd i højre side på min mave, ved siden af hoften. De første par gange lykkedes det mig at fjerne hans hånd. 3. eller 4. gang, lykkedes det mig ikke, og jeg gisper efter vejret (i virkeligheden) og havde en smule smerter i højre side, hvor hånden havde været i min drøm..
Det skal lige siges at jeg, godt kunne høre og mærke at jeg gispede, men der gik længe før jeg vågnede helt og kunne åbne mine øjne..

Nogen der kan fortælle mig, hvad der skete der? oO

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  utrolig mærkeligt - drøm...
  • #1   29. jul 2012 det slyder godt nok mærkeligt. måske har du presset dig selv i siden i søvne, eller også har du måske ligget forkert. og så kan du samtidig havde set manden, eller tænkt på ham aftenen før så det har gentaget sig.

har prøvet engang at have mareridt, men så - da det var rigtigt uhyggeligt- var det som om jeg halt vågen ca. tænkte ved mig selv: det er jo bare en drøm, så jeg kan jo bare vågne. og så vågnede jeg! det var altså også vierd.o.o

• #2   29. jul 2012 Man kunne kun se hans hånd..
    For noget tid siden smækkede jeg en bildør ind i min hofte, men det var på selve hoften.. smiley

• #3   29. jul 2012
    Vores hoved kan bilde os alverdens ting ind - inkl smerte samt at ignorere det.
    Drømme giver ikke mening - mine er altid nogle der skal dø, også mig selv og kæmpe edderkopper, bandios, dinosaurus osv.

Kommentér på:
utrolig mærkeligt - drøm...

Annonce