utrolig mærkeligt - drøm... {{forumTopicSubject}}
Hej HG. Håber at nogle kan hjælpe mig her, da jeg synes det var sygt underligt og ikke mindst - skræmmende..
Jeg sover (surprise) og drømmer at en mand ligger sin hånd i højre side på min mave, ved siden af hoften. De første par gange lykkedes det mig at fjerne hans hånd. 3. eller 4. gang, lykkedes det mig ikke, og jeg gisper efter vejret (i virkeligheden) og havde en smule smerter i højre side, hvor hånden havde været i min drøm..
Det skal lige siges at jeg, godt kunne høre og mærke at jeg gispede, men der gik længe før jeg vågnede helt og kunne åbne mine øjne..
Nogen der kan fortælle mig, hvad der skete der? oO
jan 2012
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 631
har prøvet engang at have mareridt, men så - da det var rigtigt uhyggeligt- var det som om jeg halt vågen ca. tænkte ved mig selv: det er jo bare en drøm, så jeg kan jo bare vågne. og så vågnede jeg! det var altså også vierd.o.o
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 29 Emner: 432 Svar: 2.721
For noget tid siden smækkede jeg en bildør ind i min hofte, men det var på selve hoften..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Vores hoved kan bilde os alverdens ting ind - inkl smerte samt at ignorere det.
Drømme giver ikke mening - mine er altid nogle der skal dø, også mig selv og kæmpe edderkopper, bandios, dinosaurus osv.
utrolig mærkeligt - drøm...