{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Oprydning af brugere på Hestegalleri {{forumTopicSubject}}

det er ikke os brugere der skal rydde op, men derimod Big Admin, der skal rydde op iblandt brugerne!

Hvorfor er der 2365 brugere, der ikke har været logget ind i år?
Hvorfor bliver deres konto ikke sletet automatisk? Fx har du ikke været logget ind i ½ år, så slettes din bruger, heste og gallerier?

På den måde sparer HG plads, og vi andre slipper for at bruge tid på at bedømme heste, der ikke har været logget ind på i umenneskelige tider...

(link fjernet)

se her! det er skræmmende ^^^^

Hver bruger har i gennemsnit oprettet 1,248 hest.
De inaktive brugere har derfoor tilsammen ca 2950,654 inaktive hesteprofiler, som hver har MINIMUM 1 billede.
Jeg ved ikke hvad gennemsnittet er for antal billeder pr profil, men det er MULIGT, at de alle har oprettet 20 billeder. Det vil sige, at der kan ligge 59013,074 billeder og optage plads, og ingen bruger kontoen...
jeg ved ikke hvor meget plads et billede optager på HG, men tænk over det.
Minimum af billeder er jo 1 stk pr profil, så ved at slettet inaktive brugere og kontoer, sparer HG altså et sted mellem 2950 billeder og 59013 billeder væk!

Og forestil dig, hvis det samme er tilfældet på de øvrige gallerier!

Der kan ikke spares noget væk under fotoalbums, da de først er oprettet for nyligt, og det vides endnu ikke, om der er inaktive brugere med sådanne...

Mulighederne er store! Tænk hvad det ekstra plads kan bruges til? Og forestil dig, at HG sparer så meget plads, at det ikke længere er nødvendigt med reklamer i smme mængde som tidligere???

Men det er måske det der er problemt?! er der pludselig ikke så mange brugere, tjener HG nok mindre på reklamerne... (NB... det sidste afsnit er mine ejne subjektive meninger)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oprydning af brugere på Hestegalleri
Kommentér på:
Oprydning af brugere på Hestegalleri

Annonce