{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.654 visninger | Oprettet:

Drømmetydning - at flygte {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg er næsten lige vågnet op fra en drøm. Jeg kan næsten hver nat huske mine drømme, og jeg kan da også huske at jeg i nat har drømt mindst 2 forskellige drømme, men jeg plejer aldrig at tage mig af dem,
men den første af mine drømme har altsåe fået mig til at gruble en del, og det er derfor at jeg skriver til jer. Det kan være at nogle af jer kan hjælpe mig med at tyde drømmen.

Jeg står i en drøm hvor, ihvertfald, den by jeg hvor i er ved at blive overtaget af en gruppe biker-lignende mænd. De har mange bag sig, og de fleste af borgerne begynder også at støtte dem. Bortset fra min familie.
Jeg skilles med min familie, så vi kan udføre forskellige opgaver hver for sig. Ved ikke hvad jeg skal, men jeg træder ind på bikernes territorie og konfronterer lederne med hvad de gør, skubber til dem, slår den i hovedet og sådan, indtil de, og en masse andre begynder at forfølge mig på heste.
Jeg flygter fra dem, løber ind i fremmedes haver og huse, hopper over hække.
På et tidspunkt gemmer jeg mig i en gammel dames udestue (med lov fra hende) men bliver meget hurtigt fundet. Jeg formår dog at slippe væk på en eller anden måde, og bliver ved med at flygte.
I min drøm er jeg ret hurtig, og jeg ser ikke meget til dem jeg flygter fra, jeg ved bare at de er i nærheden. Der er ikke mange steder at gemme sig i området, og jeg er generelt rigtig dårlig til at gemme mig i drømmen, men det er allerhelst det jeg vil.
Jeg flygter for at finde et sted hvor jeg kan gemme mig fra de mænd.
Drømmen slutter ret brat. Jeg prøver at gemme mig i et supermarked, men det går rigtig dårligt, og jeg bliver genkendt og må flygte ud af supermarkedet.

Har søgt på Google, men det er kun drømme hvor vedkommende der flygter, er bange, og det er jeg overhovedet ikke på nogen måde under drømmen. De eneste følelser der er indeni mig er bekymring og vrede.
Det skal også lige siges at jeg generelt meget sjældent er bange i mine drømme, også selvom at der sker uhyggelige ting.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmetydning - at flygte
Kommentér på:
Drømmetydning - at flygte

Annonce