Kæresten kan ikke tage på? {{forumTopicSubject}}
Ja, min kæreste vejer lige godt 60 kg og er ca 175cm høj, så i kan næsten regne ud at han er tynd!
Jeg har prøvet med madlog mv at udregne hans daglige indtag af KJ, og ifølge den indtager han det dobbelte af hvad han normalt skulle indtage. Udover det, så sidder han på sin flade foran sin computer dagen lang og dyrker ingen form for motion, som kan påvirke hans indtag af KJ
Han fik for et par år tilbage tjekket sit stofskifte hos lægen (da han også dengang led af undervægt - dengang vejede han dog 64 kg), og dengang fejlede det intet. Nu har han så i løbet af det sidste halve år tabt sig ned på 60kg, og vi har prøvet med alverdens forskellig kost - INTET hjælper
Nogle af jer der kender til det og evt har en ide til hvad man kan gøre?
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
Men vil lige sige at min eks kæreste var også meget spinkel og splejset i det han kunne heller ikke rigtig tage på, men der er ikke noget at være bange for med mindre han pludselig mister eller energien bliver bleg og mat
sep 2006
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 941 Svar: 2.260
aug 2008
Følger: 64 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.963
Nete, lyder rigtig furnuftigt, men er ikke så meget inde i det der, kan du måske uddybe lidt?
Katja: Hvor gammel var din far da han begyndte at tage på?
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.103
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.445
Sådan er jeg også. Jeg er 1.78 og vejer lige knap 50. (49,4.)
Hvis det er vigtigt for dig, og jer, så ja, gå til en diætist.
aug 2008
Følger: 64 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.963
Men ja, vægten står bare stille på 60 - bum!
Nete: Tak for linket. Det vil jeg/vi helt sikkert lige tage et kig på
Camille: Det kan være det skulle tages med i overvejelserne
Men tak til jer alle - er helt sikker på at han bliver "glad" for at se, at han ikke er ene om problemet
Kæresten kan ikke tage på?