{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Forældre der er skilt.. {{forumTopicSubject}}

Heeej, ja jeg er "skilsmissebarn".. Det har jeg været i 5 år eller noget, jeg har det helt fint med det. Det eneste er bare at det er besværligt HVER uge at pakke tøj, sko, smykker, makeup osv osv.. Det er så besværligt, godt nok tager det kun 15-20 på cykelfabriks hinanden, men alligevel hvis jeg nu ikke lige har taget den taske med jeg skal bruge, eller ikke har min regnjakke en dag det regner smiley
Hvordan gør i med tøj osv, og hvor tit flytter i? Hvis altså der er nogle at jer piger hvis forældre også er skilt smiley jeg flytter hver mandag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forældre der er skilt..
  • #1   16. aug 2012 jeg er skilsmissebarn har været det siden 3 klasse (er 21 nu) og bor ikke hjemme mere.
    Men jeg var bare der hvor jeg havde lyst til og være og havde ting begge steder så skulle ikke have noget med.
    Jeg lavede lynhurtig min egen lille plan og var hjemme ved min mor om natten/morgenen da min far tog afsted kl 4 om morgenen og min mor kunne derfor sende mig i skole, og så var jeg hos min far om eftermiddagen/aften og så hjem til mor igen. Så jeg var ved begge hver dag. De boede/bor så i samme by som er en lille bitte by så det var jo super nemt, + de aldrig har haft problemer med hinanden efter skilsmissen,


  • #2   16. aug 2012 Jeg bor ved min far i weekenderne, så der pakke rjeg jo bare til smiley
    Men hvis jeg var i den situation ville jeg nok købe ting, så der var lige meget begge steder, og så bare pakke det mest nødvendige til hverdagen smiley


  • #4   16. aug 2012 Jeg bliver nød til at pakke og alt det der, men mine forældre bor også kun 3minutter væk fra hinanden, og mig og min lillebror tager hjem til min far hver anden fredag og er der til om søndagen, men min far kommer også hjem til min mor næsten hver dag da de har det okay forhold til hinanden selv om det kun er 3 måneder siden...


  • #5   16. aug 2012 Er det ikke muligt at have lidt ting begge steder? smiley

    Jeg er ikke skilsmissebarn - min søn er, men han er kun hos sin far hveranden weekend, så der bliver pakket taske smiley


  • #6   16. aug 2012 Jeg er også skilsmissebarn. Har været det siden jeg var 1-3 år og er 16 nu, så jeg er godt vant til det der flytteri smiley Jeg bor hos min mor og er hjemme ved min far hver anden weekend. De bor 5 km fra hinanden ca, så det er jo ikke værre end at jeg kan køre frem og tilbage smiley
    Jeg har selvfølgelig alt mit tøj, make-up osv ved min mor og pakker så efter hvad jeg tror jeg skal i weekenden smiley


  • #7   16. aug 2012 Jeg er hos min far hveranden weekend:) og min mor alle de andre dage:) Jeg har noget tøj hos min far ellers pakke jeg bare noget men de bor dog 30 min ca. fra hinanden smiley

  • #8   16. aug 2012 Mine forældre blev skilt for en 8 år siden.. Jeg kører i tog 3 timer hver gang jeg besøger min mor, og det gør jeg hver anden weekend smiley

  • #9   16. aug 2012 jeg ville bare have ting begge steder.. især når det jo er rimelig tit.

  • #10   16. aug 2012 Jeg besøger min far hver 3. weekend, der pakker jeg bare en taske, men make-up, toilet-ting, nattøj osv. har jeg begge steder smiley

  • #12   16. aug 2012 jeg var også hver sted hver anden uge.. men droppede det simpelthen fordi det var for besværligt!
    jeg flyttede permanent ind hos min mor, og besøgte bare min far nogle gange og spiste hos ham smiley


  • #13   16. aug 2012 Mine forældre kan også saktens sammen, de er gode venner.
    Jeg har det godt med at flytte hver uge, når jeg bliver lidt "træt" af min mor skal jeg jo alligevel snart til min far, og omvendt. Jeg tror jeg vilkår tøj og dele det op så jeg ikke skal pakke det hver uge smiley tusinde tak for svar! Dejligt at jeg ikke er den eneste der har det problem.


  • #14   16. aug 2012 Lad være med at brokke dig smiley
    Mine forældre er ved at afslutte en skilsmisse. Mit forhold til min mor er røget, jeg snakker ikke med halvdelen af familien, og bor kun hos min far.. Min mor vil ikke have mig boende fordi hun beskylder mig for nogle ting. Jeg ville være lykkelig hvis jeg sommetider skulle pakke for at komme op til min mor ..


  • #15   16. aug 2012 Men ellers vil mit bud da også være, at have 2 af hver ting. Ihvertfald sådan nogle ting som man ikke slæber med sig alligevel. Make-up vil jeg nok være ligeglad med at slæbe med, men ja f.eks. en regnjakke, det ville jeg have begge steder smiley

  • #16   16. aug 2012 Det er jeg ked af at høre. Men jeg vil nu heller ikke sige at jeg brokker mig.
    Tak for svar og hjælp smiley


  • Signe
    Signe Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 68 Følgere: 65 Svar: 41
    #17   16. aug 2012 Min bedste veninde er skilsmissebarn og bor nu med sin mor i sønderjylland(hun tog børnene med da hun flyttede derover) og faren bor stadig i det samme hus på den vej jeg også bor på(nordsjælland) og hun kommer herover hver anden weekend, men hun besøger mest mig og bor hos mig d: Låner min make-up, mit tøj, min oplader, mit glattejern, mit krøllejern, mit bøljejern, spiser hos os osv. osv. og tager stortset kun sin mobil og det hun rejser i med d:

  • #18   17. aug 2012 Hehe, det lyder ret hyggeligt! smiley

  • #19   17. aug 2012 Ahaha, har det på præcis samme måde! har det helt fint med at de er skilt og det der, men det der med at skulle transportere, tøj og tasker og aaaaaaaalT frem og tilbage er død irriterende! min gymnastik taske ligger fx altid hos min mor når jeg er hos min far:)

Kommentér på:
Forældre der er skilt..

Annonce