{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Det gør mig ret så sur... {{forumTopicSubject}}

Heej HG!
Undskyld men skal bare ud med det her...

Jeg går på et grundforløb som smed og i dag skulle vi lære og svejse, men der går en dreng som har været mega rapkæftet i de andre timer, ind vores værksteds timer, men lige idag pissede han mig virkelig af... Jeg stod og svejsede også begynder han at tage min hjelm op og skubbe til mig... Altså der bliver op til 6000 grader varmt og man kan få øjenskader og i væreste fald blive blind, hvis ikk man har sin hjelm på, når man svejser...
Han står også altid og glor mig over skuldren og siger jeg gør det forkert, men sjovt nok så siger vores lære at jeg gør det bedre ind ham, så han er jo bare mega misundlig...
Han er virkelig provokerene og høre på, for han siger jeg ikk høre til som smed, fordi jeg er pige, ikk særlig stor og lyshåret...

Har sagt så mange gange han skal lade vær og har prøvet at undgå ham.. men han bliver ved...
Men bliver sku mest sur, når jeg står og svejser og han skubber, så jeg gør det skævt eller han tager min hjelm op, så jeg må stoppe og sådan.... + lære har sagt til ham at han skal lade mig være, når jeg arbejder...

Iiih... Altså han gør mig bare så sur....

Undskyld det blev lidt langt, men havde virkelig brug for at få det ud..

- THG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det gør mig ret så sur...
Kommentér på:
Det gør mig ret så sur...

Annonce