{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

HjÆlp min hest er bange!!.. {{forumTopicSubject}}

hej:-)

Min hest er bange for den ene ende af ride hallen, da der er en slags væk men huller i og der stor en masse ring der omme (som traktor, hø, foder og en masse andet ) hun kan derfor ikke se hvis der kommer nogen gående eller uventede lyde . Min underviser siger at jeg derfor skal ride en masse nede i den ende af banen, men jeg tænkte på om i havde nogle øvelser jeg også kunne lave:-)

hilsen Freya:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HjÆlp min hest er bange!!..
  • #1   5. sep 2012 Træk evt. lidt rundt med hende dernede, inden du skal ride, og efter? smiley

• #2   5. sep 2012 Når min pony bliver bange for den ene ende af banen eller et bestemt hjørne, plejer jeg at ride forbi en masse gange, lave lidt parader omkring steder, lave versader, volter og ellers bare sørge for at hendes koncentration er hos mig når jeg rider derned.
    Jeg tror, at det vigtigste er, at du ikke tænker "Åh nej, nu bliver hun bange og hopper", men bare rider videre. Evt. støtte lidt ekstra med ben og tøjle, men ellers bare ride videre og holde koncentrationen smiley

• #6   6. sep 2012 mange tak for alle forslag, kan helt sikker bruge nogle af dem:-)

Kommentér på:
HjÆlp min hest er bange!!..

Annonce