{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Falske køber {{forumTopicSubject}}

Er træt af at folk siger at de gerne vil købe også når tiden er til at betale eller hente så svare folk ikke...

Har nogle dækkerne til salg på dba, også var der en som skrev at hun gerne vil købe dem alle sammen og vi aftalte en pris, og hun vil skrive når vi nærmerse os den dag vi havde aftalt,men da dækkeren først skulle vaskes så skrev jeg selvfølgelige at dækkeren ikke var klar til den dag, men de var klar et par dage efter. Og har nu skrevet flere gange uden noget svar.

Er jeg den eneste som har oplevet det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falske køber
  • #1   7. sep 2012 ej det kender jeg alt for godt smiley jeg har en cykel til salg (ikke herinde) og der var en der ville købe den, vi havde næsten aftalt alt men pludselig svare hun ikke?
    træls! da jeg bare vil af med cyklen


  • #4   7. sep 2012 jeg indrømmer blankt, jeg er en af disse købere, jeg kan godt skrive på noget jeg vil ha' men så går der evigheder inden folk svare, og så har jeg da anskaffet mig det på anden vis, for er det noget jeg skal bruge kkan jeg da ikk vente flere uger på det komme... hvis folk har noget de vil sælge må de altså også være lidt vågne på deres annoncer....

    men er som regel flink til at sige hvs jeg ikk e intra alligevel, og så bliver folk sure,... så et sted forstår jeg godt follk ikk gider svare hvis de har fundet andet eller ikk e intra, for hvem gider ha' en sviner over det....mere irreterende at have reseveret noget og folk ikk svare... så derfor resevere jeg aldrig, men spørg da andre


Kommentér på:
Falske køber

Annonce