444 visninger
|
Oprettet:
15. dec 2007 Følger: 56 Følgere: 55 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 223
Gamle ejer (glædesindlæg) {{forumTopicSubject}}
Cordials (min nye hest) nye ejer havde skrevet til mig på HN og hun havde skrevet sådan en hel roman, jeg blev så glad for der stod rigtig meget om Cody, og om hun måtte komme og se hende, og om vi kunne holde kontakten osv. Det er godt nok rart med sådan en sød gammel ejer!
Hun skrev om foderet til hende, og om ridning, og læsning, og at hun meget gerne ville hjælpe hvis hun måtte! Dejligt menneske!
Håber i har en god dag!
dec 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 223
dec 2007
dec 2007
mar 2007
Følger: 136 Følgere: 125 Heste: 1 Emner: 126 Svar: 2.966
Jeg holder også selv kontakten med Merlins gamle ejer, jeg skriver hvordan det går, ca. 2 gange om året, hvor jeg også sender billeder med.
Selvom det er 6 - 7 år siden jeg købte ham, synes jeg stadig det er vigtigt, at hun ved hvordan han har det, da det også var hendes første pony (han er også min første), hun tilred/ red ham de første 3 måneder. Derudover har han juvenil spat, men det går rigtig godt, og han har ingen gener, så det er perfekt
Synes det er vigtigt, at man kan holde kontakten, selvom man ikke ejer hesten mere, det ville jeg hvertfald sætte pris på, hvis jeg nogensinde skulle sælge
Gamle ejer (glædesindlæg)