Hvad er en Soulmate for jer?.. Hvilken forklaring har i? c: {{forumTopicSubject}}
Jah!.. Nu oprettede jeg emnet her.. Aner ikke lige hvor det ellers skal hen
Men hvad mener i?..
Hvad mener i at en forklaring på en Soulmate er?
Og har i en Soulmate?.
Jeg har selv den holdning at en Soulmate er en person/dyr som man kan mærke hele tiden.. Ligegyldig hvor du er. Man føler sig Hel når man er sammen med den person. Men føler sig glad. og vigtigst af alt, man kan græde sammen med personen.. selv uden grund.
Det er en person man deler sine følelser. En person som bliver muggen når man ikek har været sammen med ham/hende i et stykke tid. At man stoler på hinanden 100%. Ikke tøver på noget. Ikke ikke skal tvinge sig til at være sammen med den..
Osv. Vil skånde jer for en lang roman.. Såå, iu kan også få lov ti at forklare? ;b
Om jeg har en Soulmate.. Jah, Kimse er bogstavelig talt min Soulmate.. Hun bliver aggressiv når jeg ikke har været ude hos hende i lang tid. Jeg blev fx. smidt af har for 3 uger siden, og jeg var ikke så meget sammen med hende.. Og da jeg kom rask tilbage og kunne ride fik jeg at vide at hun havde været aggressiv da en opstalder skulle sætte sin hest på fold.. Og det er ikke fordi at Kimse og hesten ikke kunne li hinanden. Tværtimod
Og det er sket en gang før.. Men jah?.
Hvad er jeres mening?
Gider ingen voldsomme diskutioner hvor man bruger grimt sprogbrug.. Jeg ser det helt unødvendigt da det er en vudering.. og der er ikke nogen som har sammen meninger
-Johanna&Kimberly.
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 29 Emner: 432 Svar: 2.721
En man kan pjatte med, og græde med. En man kan diskutere med, og være gode venner med 2 min efter.
Min soulmate er min kæreste. Jeg kan ALT med ham, aldrig har jeg været så tryg før <3<3
jun 2012
Følger: 32 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 307
nov 2011
Følger: 59 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 224
Og Soulmate.. Jah?.. Det betyder jo også Sjæleven
Men altså, Man kan jo lave en stor forklaring om det.. Sådan at man samler alt sammen, og så bliver det jo en roman af en forklaring ;D
jun 2012
Følger: 32 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 307
nov 2011
mar 2007
Følger: 136 Følgere: 125 Heste: 1 Emner: 126 Svar: 2.966
Jeg var i 03 ude for en rideulykke, jeg lå i koma i 14 dage, skulle starte forfra med alt, spise, snakke og gå. Jeg har kæmpet en lang og sej vej fra, at blive dødsdømt af lægerne til, at kunne bo for mig selv, klare mig selv, og have en god hverdag.
Jeg købte min pony i 06, da jeg havde brug for en pony jeg kunne være hos hver dag (havde part 3 - 4 gange om ugen inden og efter ulykken).
Jeg havde været lam i højre side, så den side vil jeg altid være lidt svagere i.
Jeg har haft selvmordstanker siden ulykken, men disse er blevet meget sjældnere, i de år jeg har haft Merlin.
Han stod de første år i kort gå afstand fra, hvor min mor bor, så jeg var nede ved ham flere gange om dagen, han lyttede til mig, når jeg var ked af det, og kom med trøstende prust/ skub. Han har gjort mig til den jeg er i dag, og det er hans skyld, at jeg glædeligt står op hver morgen, for jeg ved, at han skal passes
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 24 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 1.493
nov 2011
Der er typisk den med at man reder en hest fra slagtning, udsultning.. eller decideret bare mishanlding, og så er der den med alt det man oplever med en hest
Det er i hvert fald de forklaringer jeg har hørt mest
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
Altså for mig så er tulip min sjæleven.
Jeg ved jeg kan gøre lige hvad der passer mig med hende uden undtagelse. Stoler 100% på hende uden undtagelse da jeg ved hun aldrig aldrig ville gøre mig ondt. Hun er en ekstremt spichel pony og det er bestemt ikk hvem som helst som kan sætte sig op og ride på hende. (selvom hun er ekstremt nem og let og ride)
vi løser meget tit ting sammen uden et ord. og hun beroliger mig lige som jeg beroliger hende hvis der er noget. jeg kan stikke min hånd ind i munden på hende og have den der mens hun bliver fodret UDEN hun bider mig overhoved. jeg kan stå og skubbe hende i røven uden det mindste.,
Jah jeg kunne blive ved. Hun er alt i alt en virkelig skøn pony og sådan ponyen som har fået min mands øjne op for heste og for at de virkelig betyder alt for mig.
Jeg har også en veninde og vi er så ens men alligvel forskellige.. Elsker hende utrolig højt og hun er som en søster.
Vi kender hinandens tanke gange og ved præsis hvad vi skal sige til hinanden nå den ene er sur eller ked af det. Vi dømmer aldrig hinanden og støtter op om hinanden valg ligemeget om vi er enige eller ej.
Vi er der ALTID for hinanden hvis der skulle være noget selvom vi bor over 100 km fra hinanden. vi kan altid finde tid til hinanden ligemeget hvor travle vi er.
vi ved bare altid hvor vi har hinanden ligemeget hvad er og er altid uvenner. vi kan være uenige så tage vi den i 10 min også konstatere vi at vi ikk er enige også skifter vi emne. =)
det blev nok langt
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
ved godt det er underligt men selv min kæreste har komenteret at vi minder meget om hinanden om vores måde og være og personlighed
nov 2011
Blev overrasket over hvor mange der skrev o:
okt 2009
Følger: 34 Følgere: 31 Emner: 13 Svar: 217
En dag møder du bare din egen halvdel. Om der fra start er kærlighed eller ej imellem jer, er underordnet. Det er bare DIN halvdel.
En soulmate er din sjæleven. I kan sgu være ying og yang, og alligevel så perfekte sammen! Alene er i to og ufuldkomne og sammen bliver i til den samme og noget der ikke kan ændres på, det er fejlfrit og som det skal være.
En soulmate er den der altid vil være der for dig, selvom om i ikke har været i kontakt i en evighed. Din soulmate vil være den der træder frem, når resten af verden er trådt tilbage.
I forstår alt mellem hinanden om i snakker det samme sprog eller ikke. I forstår hinanden uden ord.
I kan lave alt og intet sammen.
Din soulmate er den du elsker og bogstavelig talt vil gå gennem ild og vand for, ligemeget om i måske ikke ses.
Din soulmate vil der altid kun være en af.
Din soulmate vil være det eneste der kan få dig til, at føle dig fuldendt, lykkelig og hel..
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 266 Heste: 1 Svar: 347
Men min bedsteveninde betyder også meget vi er som to søstre vi har været bedsteveninder igennem snart 4 år nu og hun er der bare altid for mig hun kan se igennem mig på en måde som andre ikke kan hun kan uanset hvor gal, sur eller trist jeg er få mig til at grine hun er noget særligt og hun forstår mig altid hvor andre ikke forstår mig og støtter mig op 100% altid og er der no matter what og hender elsker jeg virkelig højt hun er som familie vi er virkeig ens men alligevel forskellige men vi forstår bare hinandens tanker og hvordan vi har det hun er klart noget af det bedste ville ikke bytte hende ud for noget hun kan holde på den dybeste hemmelighed (:
nov 2011
Hvis jeg er rigtig nede endag.. så skal jeg blot gå ud til folden, og sætte mig ved ledet.. At kigge på hende er nok til at gøre mig glad, Jeg ved godt det lyder overdrevent.. Men hvis jeg ikke har arbejdet med hende i en weekend.. Og måske har arbejdet med andre heste, som jeg gjorde i weekenden da jeg var til 40 års jubilæum for lipizzaner foreningen.. Jeg havde ikke noget med hende at gøre, Og da jeg kom ind i bilen, og vi var på vej hjem.. Så begyndte jeg at græde mens jeg sov.. Fordi jeg åbenbart har tænkt på hende..
Det er kærlighed at når man selv er 100 km fra hinanden, så kan man stadig mærke hvordan man har det.. og hvad man tænker.. Det gør mig glad :')
jan 2008
Følger: 282 Følgere: 281 Heste: 6 Emner: 360 Svar: 2.260
En soulmate er en der betyder alt for dig, og du ikke ville bytte for noget andet! En du ikke kan leve uden
Syntes folk misbruger ordet.. I min verden er din pony ikke ens soulmate hvis man bare kan sælge den...
nov 2011
Jeg synes at Soulmate bliver brugt for meget.. Altså.. Det er ikke ens Soulmate hvis man kan sælge den.. bare fordi man gerne vil starte nogle højere stævner.. så elsker man altså ikke sin ''soulmate'' højt nok.. Det synes jeg også bliver for meget
mar 2007
Følger: 136 Følgere: 125 Heste: 1 Emner: 126 Svar: 2.966
Det har også knyttet os begge stærkere sammen, og Merlin er blevet gladere
Hvad er en Soulmate for jer?.. Hvilken forklaring har i? c: