{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Hmm.. Kender i hende?.. (Undersøgelse) {{forumTopicSubject}}

Jah.. Jeg har en undersøgelse igang.. Jeg kigger tilbage på min pony, Kimberly :b

Jeg aner INTET om hvad hun blev kaldt før.. Men hun er i hvert fald brun, med en sok på venstre bagben, og hvide baller på højre bagben ^^'

Men jeg har været inde på DRF's hjemmeside, og kigget på resultater, Jeg har ikke hendes ID herhjemme.. Men tjekker det imorgen, Jeg ville bare høre om i kender en springrytter som hedder Cecilie Fie Jørgensen smiley

Hun har sprunger adskillige LA2** og LB2** På Kimberly, Og jeg er bare utrolig nysgerrig på om det er hende.. Jeg har prøvet alt for meget! o: Jeg har tjekket google, Facebook, resultater på de forskellige rideklubber.. Men jeg finder intet!.. Jeg har gjordt hvad jeg kunne, Men jeg kan ikke finde hende Cecilie.. Eller desværre kontakte hende oO'

Så det ville hjælpe forfærdeligt hvis i måske kendte hende?.. Og måske kendte Kimse?, Jeg ved at Kimse har gået B-stævner.. Eller, Hun er blevet DRF-målt 148 ved B-stævner smiley
Men?.. Give me a hint!

PS.
Kom gerne med et relevant svar, hvor jeg eventuelt kune søge, Eller om i kender hende.. Gider ikke det der "Nej.. Hende kender jeg ikke, men held og lykke ;D"
Jo tak.. men jeg vil bare gerne se relevante svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm.. Kender i hende?.. (Undersøgelse)
Kommentér på:
Hmm.. Kender i hende?.. (Undersøgelse)

Annonce