Hmm.. Kender i hende?.. (Undersøgelse) {{forumTopicSubject}}
Jah.. Jeg har en undersøgelse igang.. Jeg kigger tilbage på min pony, Kimberly :b
Jeg aner INTET om hvad hun blev kaldt før.. Men hun er i hvert fald brun, med en sok på venstre bagben, og hvide baller på højre bagben ^^'
Men jeg har været inde på DRF's hjemmeside, og kigget på resultater, Jeg har ikke hendes ID herhjemme.. Men tjekker det imorgen, Jeg ville bare høre om i kender en springrytter som hedder Cecilie Fie Jørgensen
Hun har sprunger adskillige LA2** og LB2** På Kimberly, Og jeg er bare utrolig nysgerrig på om det er hende.. Jeg har prøvet alt for meget! o: Jeg har tjekket google, Facebook, resultater på de forskellige rideklubber.. Men jeg finder intet!.. Jeg har gjordt hvad jeg kunne, Men jeg kan ikke finde hende Cecilie.. Eller desværre kontakte hende oO'
Så det ville hjælpe forfærdeligt hvis i måske kendte hende?.. Og måske kendte Kimse?, Jeg ved at Kimse har gået B-stævner.. Eller, Hun er blevet DRF-målt 148 ved B-stævner
Men?.. Give me a hint!
PS.
Kom gerne med et relevant svar, hvor jeg eventuelt kune søge, Eller om i kender hende.. Gider ikke det der "Nej.. Hende kender jeg ikke, men held og lykke ;D"
Jo tak.. men jeg vil bare gerne se relevante svar
nov 2011
Følger: 59 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 224
dec 2009
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 732
http://www.fredemarksgaard.dk/?%C5r_2007
og her er en adresse:
(link fjernet)
nov 2011
nov 2011