{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Hjælp/råd søges til annonce {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen..

Jeg har lavet en annonce på min pony for lidt tid siden, men har sådan set kun fået en privat henvendelse, som jeg ikke har hørt mere fra.
Jeg ved godt at tiderne ikke er til at sælge, men det burde ikke være helt umuligt...

Men det kræver at annoncen er god og det er her i kommer ind i billedet smiley

Er der noget ved annoncen som mangler eller kan gøres andereledes...

Link til annoncen : http://www.hestegalleri.dk/marked/pony/789649-pony_til_modenvoksen_person_saelges

Takker utrolig mange gange for jeres tid og hjælp..

Mvh Betina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp/råd søges til annonce
  • #1   27. sep 2012 hmmm den ser egentlig fin fin ud, men da han ikke kan rides og har haft en svær fortid, ja så er salg næsten umuligt, desværre smiley

• #2   27. sep 2012 ja har prøvet andre mulighedder så som at give ham til et heste hjem osv.. men alt er lukket eller også vil de have en stor sum penge for at tage ham.. Og syntes simpelthen ikke jeg kan være bekendt at aflive..

• #3   6. okt 2012 De små er bare ikke nemme at komme af med. Jeg har tre miniaturer, jeg har haft til salg en rum tid - pas mm er helt i orden, en endda med rødt pas, en rimelig pris. Men ingen seriøse henvendelser.... smiley
    Så det er bare ikke let - og hvis der så endda er "noget" i bagagen, så er det rent held, hvis det lykkes.

Kommentér på:
Hjælp/råd søges til annonce

Annonce