{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Negle, Druk og Piller {{forumTopicSubject}}

Ja...
Jeg skal i byen i aften og drikke mig lidt fuld.. For en gang skyld smiley
Men i vente tiden indtil jeg skulle i bad, fandt jeg nogen forfærdeligt grimme kunstige negle som jeg tog på, men vil enlig gerne have dem af igen.. Såéh... How do i do that? De er bare nogen billige negle fra Netto til 40 kroner :b

Og ja.. Angående det med at drikke så er jeg i øjeblikket på to panodil piller og to ipren piller 3 gange dagligt og har været det i en uge, pga. fald fra hest. Vil det påvirke mig når jeg nu skal ud og drikke? Venter selvfølgelig et par timer efter jeg har taget pillerne før jeg drikker, men skal jeg passe på med mit alkohol indtag?
Er en person der ikke kan gå ædru hjem fra byen, så kom til at tænke på det :).

Håber på nogen der vil hjælpe. Og især med de forfærdeligt grimme negle!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Negle, Druk og Piller
  • #1   28. sep 2012 assitone kan tage det, så skal du i matas ..
    ang piller det sker der intet ved smiley

• #2   28. sep 2012 Sæt du neglene i blød i nejlakfjerner så skulle de stille pilles af.. smiley og plej så neglene godt bagefter.. smiley
    Ved ikke helt med de piller du tager, nogle piller skal ihvertfalde ikke mikses med alkohol.. Mon ikke du kan finde om det på nettet? smiley

• #3   28. sep 2012 Neglene kan jeg desværre ikke hjælpe med. Men mht. piller og alkohol, er det en farlig cocktail, så jeg ville holde mig til sodavand, hvis jeg var dig smiley

• #4   28. sep 2012 Så vidt jeg har forstået, så er det ikke så godt for din lever, både at have taget panodiler/ipren og så drikke. Så ville holde mig fra alkohol mens du er på de piller smiley

• #5   28. sep 2012 Acetone til neglene, elr. almindelig neglelakfjerner (mener dem med olie er bedst?) Ellers kan du måske pille dem af, alt efter hvor god den der lim er? smiley

Og ja, alkoholen vil påvirke dig hurtigere/hårdere når du er på medicin.. Så hvis du er bange for ikke at kunne styre det, så tænk over hvor meget du drikker. Evt. hold dig til 1-genstandsdrikke, som Breezer, Smirnoff, Mokai, øl osv, istedet for sprut, da det er nemmere at styre smiley

- Som ekstra råd kan du drikke 1liter vand/et glas vand hver gang du har været ude at tisse, så får du højst sandsynligt ingen tømmermænd, og kan også huske hele aftenen, selvom du bliver fuld smiley

• #6   28. sep 2012 Hov ½ liter vand smiley HAHA

• #7   28. sep 2012 Super, mange tak for rådende! Så nu, vil jeg sætte mig til og få de forbandede grimme negle af, også kan jeg høre at jeg skal holde igen med alkoholen i aften, hvis ikke jeg skal holde mig helt væk :).
    Tak!

• #8   28. sep 2012 Panodil og ipren har ingen indvirkning på alkohol overhovedet. Har taget begge slags piller flere gange mens jeg har drukket, og det har ingen betydning haft for mig.

• #9   28. sep 2012 Du kan sagtens drikke, især når det bare er panodiler og sådan, det slår bare hårdere, så du kan sagtens drikke dig en lille skid på, bare ikke lige hæld i hovedet på en gang, smiley

• #10   28. sep 2012 en god tommelfingerregl er ALDRIG drikke når man er på piller..

bare jeg spiser 2 panodiler drikker jeg ikk inden for de næste 4-8 timer

• #11   28. sep 2012 altså... en af mine venner, havde drukket sig forfærdeligt fuld, og væltede så og brækkede armen, og måtte så ikke få noget smertestillende, fordi at det kunne være vildt farligt fordi at han havde drukket. Det er ingen god sammensætning, så bliv hjemme eller ihvertfald, hold dig langt væk fra alkohol indtil du ikke skal tage noget smertestillende.:-)

• #13   28. sep 2012 De gange jeg har haft falske negle på, er de altid blevet så opløst at de falder af når jeg går i bad.. smiley

• #14   28. sep 2012 Det ville ikke være noget problem, hvis det kun var 2 panodil eller to ipren du havde taget.

Men det er et problem eftersom at du får 2x2, altså to panodil OG to Ipren. Det er en temmelig stærk cocktail i sig selv. Så på den baggrund, er det fuldstændig hul i hovedet at drikke, da det kan være forbundet med risiko for blackouts og det der er værre.

• #15   28. sep 2012 Altså jeg var på nogle piller (kan ikke huske hvad de hedder) Men måtte hvertfald ikke drikke på dem. Må heller køre eller noget hvis man har taget dem da man bliver meget døsig og uopmærksom med dem. Men jeg skulle altså i byen den aften og fik en kæp i øret uden der var noget som helst. Havde ikke engang tømmermænd dagen efter. Og dem måtte man altså IKKE drikke på smiley

• #17   28. sep 2012 Haha det lyder som noget af en vild fest, når man kun læser overskriften smiley

Men læs indlægssedlen og pas på dig selv. Hvis du beslutter dig for at drikke, så tag den med ro og vent og se om alkohollen påvirker dig anderledes, hvis den gør det, så hold igen med det smiley

• #18   28. sep 2012 Mint, hæhæ. Det er jo overskriften der tiltrækker folk, så den er jo nød til at lyde liiiidt overdrevet, hvis det er noget man skal have svar på :D.

Nå men, jeg fik de hæslige negle af! Heldigvis..
    - Og festen blev aflyst. Men siger stadig tak for alle de mange gode råd, og vil have dem i baglommen til en anden gang ;)!

Kommentér på:
Negle, Druk og Piller

Annonce