{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Verdens bedste naboer! :D {{forumTopicSubject}}

Hej HG, jeg er lige nødt til at komme ud med glæden over at have så fantastiske naboer, som jeg har.

Efter min far døde er der ting, der er blevet mere besværlige, fordi vi simpelthen ikke har den viden, han lå inde med.
Vores naboer har simpelthen været så søde til at hjælpe os efterfølgende. Blandt andet rydder de sne for os, slår vores grusvej og sådan (den er meget lang).

Og nu i dag ringer de for at spørge, om vi har hørt fra Karl (det er også vores naboer som har sørget for at jeg kan få fat i ham), som skal sælge os hø, og der svare jeg ja, og at vi har aftalt at snakke sammen her snart, fordi de har rigtig travlt for tiden, så han skal lige finde tiden til det.
Der siger min nabo så, at han da har noget frøgræshalm, som hestene kan få og æde indtil Karl er klar med hø'et.
Vi kommer ned til dem, kigger lidt på det og finder frem til at det sku ser udemærket ud. Det er tørt, dufter godt og har en fin farve. Han køre så en kæææmpe balle hjem til os, parkere den pænt i vores lade og alt sammen uden nogen beregning!

Så de får altså noget god chokolade senere, for nej hvor er der bare mange ting, der ville være så besværet uden dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens bedste naboer! :D
Kommentér på:
Verdens bedste naboer! :D

Annonce