Føelser og tanker. {{forumTopicSubject}}
Hej Hg'er.
Nu har jeg overvejet at starte en blog op i et stykke tid... Men jeg ved bare ikke hvad den skal handle om, jeg syntes det skal være noget "specielt" som der måske ikke er så mange der blogger om, da jeg gerne ville skille mig ud. Jeg er en meget stille person, men når man lære mig og kende, er jeg vildt åben og snaksalig. Jeg har det måske ikke "fremragende" i skolen, da vores skole er sådan en hvis en hader en, hader de fleste en. (Lad os bare sige man må ikke skille sig ud, feks. gå i anderledes tøj og sådan) Dog har jeg også nogle helt igennem fantastiske veninder, som jeg elsker utrolig højt. Jeg er vokset op i en familie, hvor min far drak(Gør stadig) Så bloggen må godt handle lidt om føelser og tanker... Men den må godt handle om flere ting... Så hvis i ville komme med nogle forslag er i bare nogle skattebasser.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Tror det er vigtigt du vælger at blogge om noget der betyder noget for dig
Held og lykke med det
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Generelt så syntes jeg personlige blogge er møg kedelige for at sige det lige ud :o)
Syntes blogge omkring mode, mad, tips til at lave ting selv, tips til begivenheder mm. er meget bedre og sjovere. :o)
Men det handler især også om bloggens udseende - en blog der udstråler umodenhed, den hopper jeg væk fra i løbet af 2 sek og læser ikke.
jan 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 202
jul 2007
Følger: 286 Følgere: 238 Heste: 3 Emner: 386 Svar: 2.513
Har engang haft det svært med min papfar og fandt ud af at jeg kunne komme ud med mine frustrationer ved at skrive dem ned på et papir om hvor meget han irriterede mig og hvor træls jeg synes han var.
Og lige for at understrege har min papfar og jeg nu haft det godt sammen de sidste par år
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Hvis jeg har behov for at komme ud med et eller andet, eller har haft en oplevelse jeg gerne vil gemme og huske, så skriver jeg i dokumentet. Jeg har en indholdsfortegnelse, og så skriver jeg en overskrift for hver gang (med overskrift-formatering) hvor jeg skriver ugedag, dato og år. Og så skriver jeg ellers løs. Det er sådan en dejlig fornemmelse bagefter.
Det er ting, som ingen andre skal vide eller ikke særlig mange behøver at kende til. Mærkelige tanker, og ting som vil være fuldstændig ligegyldigt for andre end mig.
Der kan gå 1-2 dage mellem jeg skriver, eller 1½ måned. Siden den 9. november sidste år, har jeg skrevet i den 28 gange. Nogle gange er det fem linjer, andre gange 1½ side. Bare det som jeg har behov for.
Føelser og tanker.