{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Øv en nat :'( {{forumTopicSubject}}

Min norske skovkat har været væk i 2 dage nu smiley kommer hjem fra en kammerat kl. 01,45 og vil lige endnu engang kalde på hende og pludselig hør jeg hende, men kan ikke se hende. lyser op måd et vindue og der sider hun og kalder på mig, men det er et kontor og der lukket til Mandag smiley Heldigvis arbejder min kæreste for nogen der kender dem med det kontor så håber han kan få fat i dem imorgen så jeg kan få min lille skov mis hjem ... Er dybt ulykkelig over at jeg intet kan gør nu og har ondt i maven over hun kalder på mig men ingen hjælp får smiley føler mig som dyrmishandler og har mest lyst til at smadder det vindue og sætte alarm og det hele igang, men det kan man bare ikke tillade sig og slet ikke får så få timer som der er tilbage af natten. I det mindste er hun da i live hvis jeg skal finde det gode i det her og jeg ved hvor hun er, men der er bare ingen mad eller vand smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv en nat :'(
  • #1   20. okt 2012 altså hvad venter du på ? ring 1812 og få dem til at hjælpe dig med at få den kat ud, det er jo et dyr i nød, det kan ikke lige vente til på mandag eller i morgen med at få den ud

• #2   20. okt 2012 Har lige snakket med dem men de siger den kan vente til imorgen og kan vi ikke få hjælp imorgen skal de nok komme. De mente ikke den led nogen nød til kl 9 imorgen hvor vi kan få fat i nogen til at åben smiley

• #3   20. okt 2012 sikke da nogle bøvhoveder

• #4   20. okt 2012 Jeg er bestemt også glad for hun er i live og jeg ved hvor hun er, men det er frustrerende at stå kl. Fisk og ikke kunne gør en pind mens katten ser på en og bare kalder og kalder. Har sovet 1,5 time og venter nu bare på kl bliver så mange at man kan tillade sig at ringe til folk så jeg kan finde en der kan lukke mig ind der over.

• #6   20. okt 2012 KUN EN KAT??? undskyld mig men er din hest også KUN en hest? en hest lever frit i naturen men vi vælger at temme dem og ud over det rider vi på dem og det er der sku ikke nogen der gør i naturen. Vi giver dem div. foderetilskud som de ikke får i naturen, vi smider dem ind på folde osv og en hest er et selvstændingt dyr der udenmærket ville kunne leve som vildhest i danmark ligesom de heste der er på Tærø gør så synes måske du burde tænke på om før du udtaler dig!

Måske er det KUN en kat, men dette ubetydelige lille væsen er så lukket inde et sted hvor den ikke kan komme ud, der er ingen mad eller vand. og ud over det er det ikke KUN en kat for mig! Det er en del af min familie. Jeg har valgt at købe hende og da jeg ikke køber for et dyr for at tænke herre gud du er jo bare et ubetydelig kræ som burde kunne klare dig selv så er jeg frustrerret og skide ked af at MIN kat er lukket inde!

Og IKKE alle katte fortrækker deres eget selvskab, de lever sørme i flok i naturen men jager deres bytte alene så læs før du udtaler dig!

De fleste dyr kan jo overleve alene OGSÅ HUNDEN men ikke uden sygedomme osv. Men du burde jo vide at dyr der er født i fangeskab (lige som din hest) ikke har så let ved at klare sig uden menneskets indblandning!

• #7   20. okt 2012 Jeg kan godt forstå de ikke køre ud midt om natten for sådan en lille ting. Din kat overlever nok de få timer den skal være alene uden mad og vand. Og jo, det kan sagtens vente til imorgen, Fæhesten. Slå koldt vand i blodet og lad være med at overreagere. Det er ikke noget katten dør af. Og selvfølelig er du ikke en dyremishandler, TS.

• #8   20. okt 2012 Selvfølgelig overlever og forstår da også godt at de ikke køre ud midt om natten og da slet ikke til en kat der ikke er kommet til skade på nogen måder, men i min frustration i nat ringet jeg (handlet før jeg tænkte) og en rigtig sød dame sagde at det jo nok skulle gå det hele og selvfølgelig går det da, men synes godt nok det har været en ubeskrivelig lang nat med dårlig samvittighed osv, men lige om lidt vil jeg prøve at få fat i en som kan komme med en nøgle så jeg kan komme ind efter hende smiley

• #9   20. okt 2012 zederkof.. det vil sige at dine heste har flere km plantage.. så de kan løbe videre efter græs når den første km er bidt ned ?? i naturen vandre en hest jo gerne 10 km for at finde føde smiley men ja må da sige det er en let og billig måda at holde hest på smiley

• #12   20. okt 2012 Måske jeg er hendes mor... Jasmin sov trygt i sin seng hos sin far på denne tid smiley

• #17   20. okt 2012 Er den stakkels mis kommet hjem i god behold igen?

• #18   20. okt 2012 Hun lige kommet ind af døren noget tynder end da jeg så hende sidst og nøj hvor hun drikker og spiser... Nu er min dag redet og jeg kan nu også se hvilket fantastisk vejr det er. Så vil nu hente min datter hos sin far og smutte ud til Alfa også kan de ride en tur mens jeg går ved siden af smiley

Ha en fantastisk weekend alle sammen smiley

Kommentér på:
Øv en nat :'(

Annonce