{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  silica piller - erfaringer?
  • #1   21. okt 2012 jeg syntes ikke de har virket på mig. jeg fælder ekstremt meget, og har ikke ret pæne negle, derfor tog jeg dem. måske reducerede det mit "hårtab" lidt, men det var ikke meget jeg syntes de virkede.. så jeg stoppede med at tage dem smiley

• #2   21. okt 2012 Jeg synes de virker rigtig godt. smiley
    Jeg har altid haft meget svage negle, men de er blevet meget stærkere efter jeg har taget dem, kan dog ikke lige huske om det havde nogen effekt på mit hår. smiley

Hvor hurtigt de virker, afhænger af hvor hurtigt dine negler vokser, da vitaminerne sætter sig i det nydannede negl, så det vil jo sige at man kan ikke se om de er blevet stærkere, før end at det "gamle" negl, er vokset helt ud. smiley

Jeg skal selv til at tage dem igen, da mine negle flosser meget nemt, hvilket er meget træls, når man er en pige der hele tiden har hænderne oppe af lommerne, men gerne vil have pæne negle. smiley

• #3   21. okt 2012 du mærker først noget efter flere måneder! men det har klart hjulpet på mig smiley men at spise dine alm vitaminpiller burde du være dækket ind.

• #4   22. okt 2012 Jeg mærkede ik noget på mine negle.
    Negle tager ca et halvt år om at vokse ud, så jeg gav det 7 måneder.
    Da de var lige ringe, stoppede jeg

Kommentér på:
silica piller - erfaringer?

Annonce