{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Når tiden flyver! {{forumTopicSubject}}

Kender i det, når man kigger på klokken og tænker: ''Jeg har masser af tid'' og så føles det som om at der går 5 min, og så får man bare stres på! smiley
Sådan har jeg det hele tiden og det er pisse iritterende!
Kigger på klokken og så er der måske 3 timer til jeg skal ud og ride, så jeg sætter mig lige ved min computer, og så føles det som om at der går 5 min, og så har jeg lige pludselig kun 20 minutter til at skifte... -.-'

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når tiden flyver!
  • #1   19. dec 2012 Kender det..
    Men det er mest når jeg er ude ved hestene, så flyver 3-4 timer bare afsted smiley

• #3   19. dec 2012 Kender det alt for godt.. :o)

• #4   19. dec 2012 Kender det bedre at man lige lægger sig til at sove om aftenen, og har omtrent en 9 timer til at sove i, så vågner man der om morgenen og man føler man kun har sovet i MAKS et par timer, men oftest bare en halv time... smiley ØV siger jeg bare!!

• #5   20. dec 2012 Kender det alt for godt... Men nu er tid og mig bare ikke særligt gode venner i det hele taget smiley
    Nu er jeg bare indrettet sådan at ligemeget hvor sent jeg er på den, så syntes jeg åvbenbart selv jeg har aaaaalverdens tid .. til liiiiiige .. også liiiiige smiley haha .
    Er ALTID sent på den, eller kommer for sent smiley damn you!

• #6   20. dec 2012 kender det aaaaalt for godt smiley kæresten ringer i ny og næ og spørger hvor jeg er blevet af og om jeg er kørt galt siden jeg ikke er kommet hjem fra stalden af endnu smiley eller hvis jeg er i hundeskoven og møder nogle venlige mennesker som man falder i snak med smiley det er altid hyggeligt smiley
    men også det der med computeren xD må indrømme jeg også er gamer så der flyver tiden også, dog tillader jeg mig kun at spille om aftenen når pligterne er lavet og man bare skal koble af inden man skal i seng smiley

Kommentér på:
Når tiden flyver!

Annonce