{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

tiden går langsomt. {{forumTopicSubject}}

hvad skal jeg give mig til.. jeg glæder mig så meget til jeg skal kigge på hest imorgen. og hvis det er hesten tager vi den med med det samme. og det er nok hesten! smiley
mit problem er når jeg glæder mig for meget bliver jeg dårlig. jeg har til og med brækket mig denne gang. så søger noget jeg kan få tiden til at gå med.

har lavet negle på min mor idag. så kan ikke lave det igen jo.:D og gider ikke på mig selv da jeg så skal til at pille mine af.:D

hjæææælp.:D hvad gør i for ikke at glæde jer for meget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tiden går langsomt.
  • #1   27. dec 2012 jeg har læst en bog i mit liv. og det ikke længe siden så vil ikke læse den igen. jeg kan ikke blive fanget af en bog med mindre det kommer på side 1 og det gør de færreste bøger.:( så det tror jeg ikke.:D

• #3   27. dec 2012 rosalina. årh held og lykke med det.:D og tillykke hvis det når så langt.
    det en forfærdelig vente tid. skal op imorgen kl 05.00 og lige hurtig til fyn og først kl 12 skal jeg se hesten.:( årh det altså en lang vente tid.:(

• #5   27. dec 2012 haha.:D ja det super træls. man går bare her og tæller timer.:D

• #6   27. dec 2012 Lav én ansigts maske, eller puds dine rideting. smiley

• katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 226
    #7   27. dec 2012 skriv ned hvad i skal kigge på, når i skal ud til hesten? Du ved, hvad du vil bruge den til, og hvordan den er bygget til at kunne klare det (fx halsform og dressur), og andre ting som kan give problemer eller fordele? (indfodet, lang ryg, muskler). Hvis ikke du allerede har gjort det, altså smiley

• #8   27. dec 2012 Du kan jo bruge tiden på at bedømme min hest smiley
    Ej.... Det er da træls du kaster op over det, men hvis du har nogle søskende så leg med dem, hjælp dine forældre med noget. Kig på dine julegaver. Skriv med dine venner smiley
    Du kan også lave en flaske post.

• #10   27. dec 2012 Uh - hvor spændende, hvad er det for en hest så? smiley
    - Du kunne se en film, tage et laaaangt varmt bad osv.

• #11   28. dec 2012 jeg har slået tiden halvt ihjel nu. der er nu kun12 timer til.:D!
    kiggede på udstyr som ville passe godt til ham. fandt ikke noget. -.- det den første røde hest jeg skal have og syntes faktisk sort var det eneste. keeedeligt.

team bæk. nej det ville jeg virkelig ønske jeg gjorde lige nu.:D

kan slet ikke sove.:D

• #13   28. dec 2012 opstaldnings stedet gør den klar.:D ved jo heller ikke om den kommer med hjem. eller jo. hvis der er noget helt galt gør den ikke.:D og det tror jeg ikke der er.:D
    Her kl halv 10 køre vi over og henter trailer og så skal jeg lige hurtig shoppe lidt imens.:D lige nu finder jeg alle de ting jeg skal have med ud i stalden som dækner osv.:D men nu er der ikke lang tid til mere.:D

Kommentér på:
tiden går langsomt.

Annonce