{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Tallet 13 - Hvor uheldig kan man være? {{forumTopicSubject}}

Lad mig starte med at sige, at 13 altid har været mit ulykkes nummer. Jeg er normalt ikke overtroisk på det punkt, andet end at jeg joker lidt med det, men det har ændret sig.

I slutningen af året sagde jeg til min kæreste, at det nok skulle blive et "sjovt" år (20<b>13</b>) - Og det skal jeg love for at det har vist sig at være... smiley

D. 31/12 havde jeg det super - Fed dag og endnu federe aften.
Da vi tog hjem fra mine svigerforældre hvor vi holdt nytår, sagde min svigerfar så, at vi skulle følge hans mor hjem (vi kørte i hver vores bil). Hun kørte så op forbi det sted hvor min gamle hoppe blev aflivet - Et sted vi som regel altid undgår), og vi bliver nød til at følge efter. Jeg forsøger at kigge væk og tænke på noget andet, men ender alligevel med at bryde sammen.
BANG - Starten på det nye år smiley

Og så gik det ellers løs:
D. 1. Ondt i halsen og mavekramper
D. 2. Samme
D. 3. Mere ondt i halsen, hovedpine og mavekramper
D. 4. Hævet drøbel, hovedpine og feber
D. 5. Samme plus slem hosten og nysen
D. 6. Samme

...Og så idag. Endelig et lille lys forude. Havde smadder ondt i halsen da jeg vågende, men sov hele natten (de andre nætter har jeg vågnet mellem 5 og 8 gange, for at pudse næse), og så har jeg ikke været sløj.
Jeg kunne endda komme ud til hesten, som jeg ikke har været ude ved i 4 dage nu.
Men, men...det varede så bare lige til vi trak hende ud af boksen. HALT! smiley

Den eneste gode ting var, at hun var i fantastisk humør. Glad, nuller og hænge som hun plejer. Men ååh hvor kan jeg ikke holde ud af se hende have ondt.

Nu frygter jeg nærmest imorgen - Og sætningen "Nu kan det da snart ikke blive værre" sparker jeg bare langt væk.

Håber virkelig I andre har fået en bedre start på året, end jeg har.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tallet 13 - Hvor uheldig kan man være?
  • #1   7. jan 2013 altså det er jo bare en bette influenza du har fået.. det har gud og hver mand jo lige nu..
    Jeg blev også forkølet efter nytårsaften, sådan er det..

    Men det er da træls med hyppen


  • #2   7. jan 2013 Årh, har ondt af dig!

    Til gengæld er det her hjemme i huset, et lykketal.

    Har til alle mine eksamener i 9 klasse trukket 13 eller 31 eller 3, og alle har været fine karakterer(den eneste jeg ikke fik det tal i var historie, der fik jeg tallet 7).

    Så vi er overbevist om at 2013 er godt for os. Det har også været en god start for os, og jeg har fået nogle nye venner allerede smiley


  • #3   7. jan 2013 Stakkels dig smiley

    Håber på at 2013 bliver et skønt år - det er nemlig mig og min families lykke tal smiley


  • #4   7. jan 2013 Kan da godt se, at dit år har været ret så øv indtil nu smiley

    Selv startede jeg året med en pony i livsfare, så bedre start på året vil jeg nu ikke sige. Han er dog efter i går endeligt uden for livsfare, og er nu i rigtig god bedring smiley Men han fik slem sandkolik d. 28. december, så slemt at dyrlægen aldrig havde set noget lignende!
    Vi snakker en af de der store handsker dyrlægerne har, hvor det halve af hånden i handsken var fyldt med sand - fra en shetlænder! (der blev self. lavet en sandprøve).

    Da han var kommer sig nogenlunde over sandkolikken slog fedtleveren ind! Han havde ikke spist ordentligt, da han ikke ville spise noget, og var nu ved at udvikle fedtlever. Hvis det kom til alvorlig grad, var der 50 % chance for, at han ville dø.

    I dag har han fået det sidste smertestillende, og nu står den anden shetlænder i stalden med kolik igen - og med ham er det nok kun 3 uger siden sidste kolik (dog "alm." kolik, ikke sandkolik). Så ja, det bliver nok et rigtigt øv år!

    For mig er det snarest tallet 7 vil jeg mene. Eller måske tallet 12?

    d. 7. februar 2012 blev min gamle pony aflivet, da hun faldt på folden, og ikke kunne rejse sig igen.

    d. 7. oktober 2012 blev en af vores katte aflivet, da han over en nat havde udviklet en kæmpe svulst under tungen (nej, jeg lyver ikke når jeg siger over en nat).

    d. 28. december 2012 får min pony voldsom sandkolik.


  • #5   7. jan 2013 Jep, det er bare en mindre influenza, men det der går mig mest på er, at det hele kommer oveni hinanden. Mavekramperne havde intet med influenzaen at gøre, og når de så forsvinder kommer feberen osv...

  • #6   7. jan 2013 <b>~The bad, the terrible & the nightmare~</b>
    Åååh det gør mig ondt at høre. Så virker mit lidt som vand ved siden af smiley
    Glad for at han er i bedring. Held og lykke med ham.


  • #7   7. jan 2013 mavekramperne kan godt have med influenzaen at gøre, ligesom det kan have med dine tanker på din afdøde hoppe at gøre smiley

    Det skal nok gå alt sammen smiley


  • #8   7. jan 2013 Jo tak Lykke, han er i bedring nu, og er sluppet for mere smertestillende smiley

    Og åh ja, glemte da liiige at nævne, at min kat desuden også snart stiller træskoene, da han i december fik det dårligere - tror bare ikke 12 dur for mig, andet end på karakterbladet smiley


  • #9   7. jan 2013 <b>JH</b>
    Ja det er rigtigt, men dem her skyltes noget tredie, så er sikker på det ikke er relateret smiley

    <b>~The bad, the terrible & the nightmare~</b>
    Det er godt at høre, men er ked af at høre med din kat.
    Ja okay, men så længe det viser sig i karakterbladet, er det altid noget.


  • #10   8. jan 2013 13 tallet er heller ikke lige min ven (;

    Fredag den 13 maj 2011, styrter jeg i dressur og bliver indlagt i en uge!
    Fredag den 13 juni får jeg blodforgiftning mens vi er på ferie i kroatien - det var pga en vabel..


  • #11   8. jan 2013 problemet er man tænker for meget over det og finder måde og få tingenen til og hænge sammen..

    du bare helt almindelig syg som flere 100.000 andre mennesker er og jah desværre er der så sket noget så din hoppe er halt..

    man skal ikk tænke vidre over det vi kan alle være iheldig også det ligemege om det en 3 5 eller 7 =)

    Godbering til din hest og dig selv.. og lad være og tænk over at alt mulgit bringer uheld for så vil man altid kunne finde de uheldige ting ved alt


  • #12   17. jan 2013 Ja for mig er det lykke
    13. december 2012 fik jeg det bedre efter voldsomt ondt
    Blev født fredag d 13

    Men ren uheld


Kommentér på:
Tallet 13 - Hvor uheldig kan man være?

Annonce