{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Savnet til afdød far bliver større. :-/? {{forumTopicSubject}}

Jeg mistede i Marts 2009 min far, som 11-12 årig. Kræft i lunge, lever og sidst hjernen.. Jeg er normalt mors pige, og min bror var fars dreng, men efter han er død synes jeg det nærmest har taget hårdest på mig, og jeg er nok den der sidder mest og græder over ham.
Nytårsaften da jeg var ved at blive godt fuld satte jeg mig på fliserne ude i det pisse kolde vejr og begyndte bare at tude. Jeg savnede ham så helt ekstremt. Kender I det? Savner i dem bare endnu mere nu efter et par år? Det føltes som en evighed, men så alligevel ikke..

Er der andre der har det på samme måde?

Jeg har snakket med min mor om at min nabo som er helt fantastisk at tegne, at hun skal tegne min tatovering som jeg skal have lavet engang når jeg føler mig klar (bliver nok når jeg bliver 18 om 2 år). Jeg ved hvor jeg vil have den, og at der skal stå " Daddys Little girl " men ved ikke hvad jeg vil have lavet, en engel, en sommerfugl, jeg ved det ikke - andre der har nogle forslag?

Kh Lea.

her er er et billede af min vidunderlige far, i det tøj han blev begravet i, som selvfølgelig var alt alt for stor til ham da han havde tabt sig så meget. :-//

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savnet til afdød far bliver større. :-/?
Kommentér på:
Savnet til afdød far bliver større. :-/?

Annonce